충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
43/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
841.
서명
Product Diversification and Market Value of Large International Firms: A Macroenvironmental Perspective 미리보기
저자
Qiu, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
842.
서명
Productivity Metrics and Consumers' Misunderstanding of Time Savings 미리보기
저자
De Langhe, Bart; Puntoni, Stefano
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
843.
서명
Product Launches with New Attributes: A Hybrid Conjoint—Consumer Panel Technique for Estimating Demand 미리보기
저자
Ellickson, Paul B.; Lovett, Mitchell J.; Ranjan, Bhoomija
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
844.
서명
Project Customization and the Supplier Revenue—Cost Dilemmas: The Critical Roles of Supplier—Customer Coordination 미리보기
저자
Wang, Yonggui; Lee, Jongkuk; Fang, Er; Ma, Shuang
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
845.
서명
Promotional Elasticities and Category Characteristics 미리보기
저자
Narasimhan, C
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
846.
서명
Prone to Progress: Using Personality to Identify Supporters of Innovative Social Entrepreneurship 미리보기
저자
Wood, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
847.
서명
Pro-Social Consumer Influence Strategies: When And How Do They Work? 미리보기
저자
Osterhus, T. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
848.
서명
Pro-social consumer influence strategies: When and how do they work? 미리보기
저자
Osterhus, Thomas L
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
849.
서명
Prosocial Goal Pursuit in Crowdfunding: Evidence from Kickstarter 미리보기
저자
Dai, Hengchen; Zhang, Dennis J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
850.
서명
Protecting Appearance and Atmospherics: Trade Dress as a Component of Retail Strategy 미리보기
저자
Kopp, S.W.; Langenderfer, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
851.
서명
Provision of Optional Versus Standard Product Features in Competition 미리보기
저자
Balachander, Subramanian; Gal-Or, Esther; Geylani, Tansev; Kim, Alex Jiyoung
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
852.
서명
Public Service Advertisements: Emotions and Empathy Guide Prosocial Behavior 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
853.
서명
Putting Brands in Their Place: How a Lack of Control Keeps Brands Contained 미리보기
저자
Cutright, K.M.; Bettman, J.R.; Fitzsimons, G.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
854.
서명
Putting the Person Back in Person-Brands: Understanding and Managing the Two-Bodied Brand 미리보기
저자
Fournier, Susan; Eckhardt, Giana M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
855.
서명
Quality Tier Competition: How Price Change Influences Brand Choice and Category Choice 미리보기
저자
Sivakumar, K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
856.
서명
Quality tier competition: How price change influences brand choice and category choice 미리보기
저자
Sivakumar, K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
857.
서명
Quality Tier Competition: How Price Change Influences Brand Choice and Category Choice 미리보기
저자
Sivakumar, K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
858.
서명
Quantifying Under- and Overreporting in Surveys Through a Dual-Questioning-Technique Design 미리보기
저자
De Jong, Martijn G.; Fox, Jean-Paul; Steenkamp, Jan-Benedict E. M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
859.
서명
Quantitative Trendspotting 미리보기
저자
Du, R.Y.; Kamakura, W.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
860.
서명
Quest for Balance 미리보기
저자
Grapentine, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 다음 맨뒤

하단메뉴