충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
55/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1081.
서명
The Effect of Stress on Consumer Saving and Spending 미리보기
저자
Durante, Kristina M.; Laran, Juliano
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1082.
서명
The Effects of Advertised Quality Emphasis and Objective Quality on Sales 미리보기
저자
Kopalle, Praveen K.; Fisher, Robert J.; Sud, Bharat L.; Antia, Kersi D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1083.
서명
The Effects of Brand Name Structure on Brand Extension Evaluations and Parent Brand Dilution 미리보기
저자
Sood, S.; Keller, K.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1084.
서명
The effects of organizational differences and trust on the effectiveness of selling partner 미리보기
저자
Brock Smith, J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1085.
서명
The Effects of Positive and Negative Online Customer Reviews: Do Brand Strength and Category Maturity Matter? 미리보기
저자
Ho-Dac, N.N.; Carson, S.J.; Moore, W.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1086.
서명
The Effects of Products' Aesthetic Design on Demand and Marketing-Mix Effectiveness: The Role of Segment Prototypicality and Brand Consistency 미리보기
저자
Liu, Yan; Li, Krista J.; Chen, Haipeng; Balachander, Subramanian
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1087.
서명
The Effects of Shared Consumption on Product Life Cycles and Advertising Effectiveness: The Case of the Motion Picture Market 미리보기
저자
Delre, Sebastiano A.; Broekhuizen, Thijs L. J.; Bijmolt, Tammo H. A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1088.
서명
The Effects of Traditional and Social Earned Media on Sales: A Study of a Microlending Marketplace 미리보기
저자
Stephen, A.T.; Galak, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1089.
서명
The Evolutionary Bases for Sustainable Behavior: Implications for Marketing, Policy, and Social Entrepreneurship 미리보기
저자
Griskevicius, V.; Cantu, S.M.; van Vugt, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1090.
서명
The Evolution of First Amendment Protection for Commercial Speech 미리보기
저자
Boedecker, K. A.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1091.
서명
The Exercise of Interfirm Power and Its Repercussions in U.S.-Japanese Channel Relationships 미리보기
저자
Johnson, J. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1092.
서명
The experience of Loyalty 미리보기
저자
Duboff, R.; Gilligan, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1093.
서명
The Fine Art of Observation ... for the Masses 미리보기
저자
Korostoff, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1094.
서명
The Flow Story Marketing meets finance as executives balance brand equality with enhancing revenue flow 미리보기
저자
Hanssens, D.M.; Dekimpe, M.G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1095.
서명
The Fundamental Things Apply An Exclusive Interview John Deighton weighs in on social platforms, the ongoing publishing revolution and software engineers 미리보기
저자
unknown
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1096.
서명
The Handmade Effect: What's Love Got to Do with It? 미리보기
저자
Fuchs, Christoph; Schreier, Martin; van Osselaer, Stijn M. J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1097.
서명
The Hesitant Hai Gui: Return-Migration Preferences of U.S.-Educated Chinese Scientists and Engineers 미리보기
저자
Zeithammer, R.; Kellogg, R.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1098.
서명
The Illusion of Wealth and Its Reversal 미리보기
저자
Goldstein, Daniel G.; Hershfield, Hal E.; Benartzi, Shlomo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1099.
서명
The Impact of a Complement-Based Assortment Organization on Purchases 미리보기
저자
Sarantopoulos, Panagiotis; Theotokis, Aristeidis; Pramatari, Katerina; Roggeveen, Anne L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1100.
서명
The Impact of Advertising on Media Bias 미리보기
저자
Gal-Or, E.; Geylani, T.; Yildirim, T.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 다음 맨뒤

하단메뉴