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서명
The Impact of an Item-Based Loyalty Program on Consumer Purchase Behavior
저자
Zhang, J.; Breugelmans, E.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1102.
서명
The Impact of Brand Equity on Customer Acquisition, Retention, and Profit Margin
저자
Stahl, F.; Heitmann, M.; Lehmann, D.R.; Neslin, S.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1103.
서명
The Impact of Brand Rating Dispersion on Firm Value
저자
Luo, X.; Raithel, S.; Wiles, M.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1104.
서명
The Impact of Category Prices on Store Price Image Formation: An Empirical Analysis
저자
Lourenço, Carlos J. S.; Gijsbrechts, Els; Paap, Richard
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1105.
서명
The Impact of Disparate Levels of Marketplace Inclusion on Consumer-Brand Relationships
저자
Bennett, A.M.; Hill, R.P.; Oleksiuk, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1106.
서명
The Impact of Disparate Levels of Marketplace Inclusion on Consumer-Brand Relationships
저자
Bennett, A.M.; Hill, R.P.; Oleksiuk, D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1107.
서명
The Impact of Dynamic Presentation Format on Consumer Preferences for Hedonic Products and Services
저자
Roggeveen, Anne L.; Grewal, Dhruv; Townsend, Claudia; Krishnan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1108.
서명
The Impact of E-Cigarette Addiction Warnings and Health-Related Claims on Consumers' Risk Beliefs and Use Intentions
저자
Berry, Christopher; Burton, Scot; Howlett, Elizabeth
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
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원문제공마감년
1109.
서명
The Impact of Increasing Search Frictions on Online Shopping Behavior: Evidence from a Field Experiment
저자
Ngwe, Donald; Ferreira, Kris Johnson; Teixeira, Thales
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
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1110.
서명
The Impact of Mergers and Acquisitions on the Sales Force
저자
Bommaraju, Raghu; Ahearne, Michael; Hall, Zachary R.; Tirunillai, Seshadri; Lam, Son K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
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원문제공마감년
1111.
서명
The Impact of Nutrition Label Regulation on Firm Marketing Action and Performance in China
저자
Zou, Peng; Li, Yixin; Liu, Yan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
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저널기사
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1112.
서명
The Impact of Product Recalls on Future Product Reliability and Future Accidents: Evidence from the Automobile Industry
저자
Kalaignanam, K.; Kushwaha, T.; Eilert, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
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저널기사
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1113.
서명
The Impact of Relative Standards on the Propensity to Disclose
저자
Acquisti, A.; John, L.K.; Loewenstein, G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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1114.
서명
The Impact of Sampling and Network Topology on the Estimation of Social Intercorrelations
저자
Chen, X.; Chen, Y.; Xiao, P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1115.
서명
The Implications of Offering Free Versions for the Performance of Paid Mobile Apps
저자
Arora, Sandeep; Hofstede, Frenkel ter; Mahajan, Vijay
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
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저널기사
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원문제공마감년
1116.
서명
The Importance of Starting Right: The Influence of Accurate Intuition on Performance in Salesperson-Customer Interactions
저자
Hall, Zachary R.; Ahearne, Michael; Sujan, Harish
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
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저널기사
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1117.
서명
The Importance of Strategic Fit Between Host-Home Country Similarity and Exploration Exploitation Strategies on Small and Medium-Sized Enterprises' Performance: A Contingency Perspective
저자
Cui, A.P.; Walsh, M.F.; Zou, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
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1118.
서명
The Importance of the Context in Brand Extension: How Pictures and Comparisons Shift Consumers' Focus from Fit to Quality
저자
Meyvis, T.; Goldsmith, K.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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1119.
서명
The Importance of the Raw Idea in Innovation: Testing the Sow's Ear Hypothesis
저자
Kornish, L.J.; Ulrich, K.T.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
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1120.
서명
The Influence of Coworker Feedback on Salespeople
저자
Kohli, A. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
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저널기사
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