충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
59/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1161.
서명
The Price is Right, or Is It? Why a premium price encourages an improvement-centric internal culture and a low-price strategy breeds a scarcity mentality 미리보기
저자
Wirthwein, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1162.
서명
THE QUEST FOR BALANCE 미리보기
저자
Wyman, F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1163.
서명
The Quest for Content: How User-Generated Links Can Facilitate Online Exploration 미리보기
저자
Goldenberg, J.; Oestreicher-Singer, G.; Reichman, S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1164.
서명
``There Ain't No Such Thing as a Free Lunch'': Consumers' Reactions to Pseudo-Free Offers 미리보기
저자
Dallas, Steven K.; Morwitz, Vicki G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1165.
서명
The realms of scientific meaning framework for constructing theoretically meaningful nominal 미리보기
저자
Teas, R. Kenneth
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1166.
서명
The Realms of Scientific Meaning Framework for Constructing Theoretically Meaningful Nominal Definitions of Marketing Concepts 미리보기
저자
Teas, R. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1167.
서명
The Realms of Scientific Meaning Framework for Constructing Theoretically Meaningful Nominal Definitions of Marketing Concepts 미리보기
저자
Teas, R. K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1168.
서명
The Relationship Between Cartoon Trade Character Recognition and Attitude Toward Product Category in Young Children 미리보기
저자
Mizerski, R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1169.
서명
The Relationship Between Retail Price Promotions and Regular Price Purchases 미리보기
저자
Mulhern, F. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1170.
서명
The Relationships of Competition and Demographics to the Pricing of Health Insurance Premiums in Affordable Care Act—Era Health Insurance Markets 미리보기
저자
O Connor, Genevieve E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1171.
서명
The Relative Effects of Business-to-Business (vs. Business-to-Consumer) Service Innovations on Firm Value and Firm Risk: An Empirical Analysis 미리보기
저자
Dotzel, Thomas; Shankar, Venkatesh
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1172.
서명
The Relative Influence of Economic and Relational Direct Marketing Communications on Buying Behavior in Business-to-Business Markets 미리보기
저자
Kim, Kihyun Hannah; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1173.
서명
The Resource-Advantage Theory of Competition: Dynamics, Path Dependencies, and Evolutionary Dimensions 미리보기
저자
Hunt, S. D
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1174.
서명
The ``Response-to-Failure'' Scale: Predicting Behavior Following Initial Self-Control Failure 미리보기
저자
Zemack-Rugar, Y.; Corus, C.; Brinberg, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1175.
서명
The Rise of the Sharing Economy: Estimating the Impact of Airbnb on the Hotel Industry 미리보기
저자
Zervas, Georgios; Proserpio, Davide; Byers, John W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1176.
서명
The Role of Books and Book Reviews in the Knowledge Dissemination Process 미리보기
저자
Zinkhan, G. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1177.
서명
The Role of Brands and Mediating Technologies in Assembling Long-Distance Family Practices 미리보기
저자
Epp, A.M.; Schau, H.J.; Price, L.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1178.
서명
The Role of Cheif Marketing Officers for Venture Capital Funding: Endowing New Ventures with Marketing Legitimacy 미리보기
저자
Homburg, C.; Hahn, A.; Bornemann, T.; Sandner, P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1179.
서명
The Role of Culture in International Relationship Marketing 미리보기
저자
Samaha, S.A.; Beck, J.T.; Palmatier, R.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1180.
서명
The Role of (Dis)similarity in (Mis)predicting Others' Preferences 미리보기
저자
Barasz, Kate; Kim, Tami; John, Leslie K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 다음 맨뒤

하단메뉴