충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
64/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1261.
서명
Understanding the Dynamics Between Social Entrepreneurship and Inclusive Growth in Subsistence Marketplaces 미리보기
저자
Azmat, Fara; Ferdous, Ahmed Shahriar; Couchman, Paul
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1262.
서명
Understanding the Effects of Plural Marketing Structures on Alliance Performance 미리보기
저자
Fang, Eric; Lee, Jongkuk; Palmatier, Robert; Guo, Zhaoyang
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1263.
서명
Understanding the Fine Print: The Need for Effective Testing of Mandatory Mortgage Loan Disclosures 미리보기
저자
Perry, V.G.; Blumenthal, P.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1264.
서명
Understanding the Impact of In-Process Promotional Messages: An Application to Online Auctions 미리보기
저자
Ducarroz, Caroline; Yang, Sha; Greenleaf, Eric A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1265.
서명
Understanding the Underutilization of Urban Bicycle Commuting: A Behavioral Reasoning Perspective 미리보기
저자
Claudy, M.C.; Peterson, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1266.
서명
Understanding the Value of On-Premise Signs as Marketing Devices for Legal and Public Policy Purposes 미리보기
저자
Taylor, C.R.; Sarkees, M.E.; Bang, H.-K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1267.
서명
Understanding Value-Added Resellers' Assortments of Multicomponent Systems 미리보기
저자
Ray, Sourav; Bergen, Mark E.; John, George
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1268.
서명
United We Stand: The Impact of Buying Groups on Retailer Productivity 미리보기
저자
Geyskens, Inge; Gielens, Katrijn; Wuyts, Stefan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1269.
서명
Unpacking the Relationship Between Sales Control and Salesperson Performance: A Regulatory Fit Perspective 미리보기
저자
Katsikeas, Constantine S.; Auh, Seigyoung; Spyropoulou, Stavroula; Menguc, Bulent
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1270.
서명
Unprofitable Cross-Buying: Evidence from Consumer and Business Markets 미리보기
저자
Shah, D.; Kumar, V.; Qu, Y.; Chen, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1271.
서명
UPC Scanner Pricing Systems: Are They Accurate? 미리보기
저자
Goodstein, R. C.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1272.
서명
Up, Up, and Away: Upgrading as a Response to Dissimilar Brand Users 미리보기
저자
Wang, Yajin; John, Deborah Roedder
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1273.
서명
U.S. Citizens' Representations of God and Support for Sustainability Policies 미리보기
저자
Johnson, Kathryn A.; Liu, Richie L.; Minton, Elizabeth A.; Bartholomew, Darrell E.; Peterson, Mark; Cohen, Adam B.; Kees, Jeremy
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1274.
서명
Using EEG to Predict Consumers' Future Choices 미리보기
저자
Telpaz, Ariel; Webb, Ryan; Levy, Dino J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1275.
서명
Using Motivation Theory to Develop a Transformative Consumer Research Agenda for Reducing Materialism in Society 미리보기
저자
Burroughs, J.E.; Chaplin, L.N.; Pandelaere, M.; Norton, M.I.; Ordabayeva, N.; Gunz, A.; Dinauer, L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1276.
서명
Using Motivation Theory to Develop a Transformative Consumer Research Agenda for Reducing Materialism in Society 미리보기
저자
Burroughs, J.E.; Chaplin, L.N.; Pandelaere, M.; Norton, M.I.; Ordabayeva, N.; Gunz, A.; Dinauer, L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1277.
서명
Using Single-Neuron Recording in Marketing: Opportunities, Challenges, and an Application to Fear Enhancement in Communications 미리보기
저자
Cerf, Moran; Greenleaf, Eric; Meyvis, Tom; Morwitz, Vicki G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1278.
서명
Using the Past as a Guide to the Future: Reflections on the History of the Journal of Marketing 미리보기
저자
Day, G. S
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1279.
서명
Valuable Virality 미리보기
저자
Akpinar, Ezgi; Berger, Jonah
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1280.
서명
Value Appropriation and Firm Shareholder Value: Role of Advertising and Receivables Management 미리보기
저자
Frennea, Carly; Han, Kyuhong; Mittal, Vikas
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 

하단메뉴