충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
67/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1321.
서명
When and How Managers' Responses to Online Reviews Affect Subsequent Reviews 미리보기
저자
Wang, Yang; Chaudhry, Alexander
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1322.
서명
(When) Are We Dynamically Optimal? A Psychological Field Guide for Marketing Modelers 미리보기
저자
Meyer, Robert J.; Hutchinson, J. Wesley
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1323.
서명
When Back of Pack Meets Front of Pack: How Salient and Simplified Nutrition Labels Affect Food Sales in Supermarkets 미리보기
저자
Elshiewy, Ossama; Boztug, Yasemin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1324.
서명
When Budgeting Backfires: How Self-Imposed Price Restraints Can Increase Spending 미리보기
저자
Larson, J.S.; Hamilton, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1325.
서명
When Celebrities Count: Power Distance Beliefs and Celebrity Endorsements 미리보기
저자
Winterich, Karen Page; Gangwar, Manish; Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1326.
서명
When Companies Do Good, Are Their Products Good for You? How Corporate Social Responsibility Creates a Health Halo 미리보기
저자
Peloza, John; Ye, Christine; Montford, William J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1327.
서명
When Disfluency Signals Competence: The Effect of Processing Difficulty on Perceptions of Service Agents 미리보기
저자
Thompson, D.V.; Ince, E.C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1328.
서명
When Do (and Don't) Normative Appeals Influence Sustainable Consumer Behaviors? 미리보기
저자
White, K.; Simpson, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1329.
서명
When Do Consumers Avoid Imperfections? Superficial Packaging Damage as a Contamination Cue 미리보기
저자
White, Katherine; Lin, Lily; Dahl, Darren W.; Ritchie, Robin J. B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1330.
서명
When Do Consumers Eat More? The Role of Appearance Self-Esteem and Food Packaging Cues 미리보기
저자
Argo, J.J.; White, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1331.
서명
When Does Customer Participation Matter? An Empirical Investigation of the Role of Customer Empowerment in the Customer Participation—Performance Link 미리보기
저자
Auh, Seigyoung; Menguc, Bulent; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1332.
서명
When Does Market Share Matter? New Empirical Generalizations from a Meta-Analysis of the Market Share—Performance Relationship 미리보기
저자
Edeling, Alexander; Himme, Alexander
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1333.
서명
When Does (Mis)Fit in Customer Orientation Matter for Frontline Employees' Job Satisfaction and Performance? 미리보기
저자
Menguc, Bulent; Auh, Seigyoung; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1334.
서명
When Does Partitioned Pricing Lead to More Favorable Consumer Preferences? Meta-Analytic Evidence 미리보기
저자
Abraham, Ajay T.; Hamilton, Rebecca W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1335.
서명
When Does Recognition Increase Charitable Behavior? Toward a Moral Identity-Based Model 미리보기
저자
Winterich, K.P.; Mittal, V.; Aquino, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1336.
서명
When Does Retargeting Work? Information Specificity in Online Advertising 미리보기
저자
Lambrecht, A.; Tucker, C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1337.
서명
(When) Does Third-Party Recognition for Design Excellence Affect Financial Performance in Business-to-Business Markets? 미리보기
저자
Boyd, D. Eric; Kannan, P. K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1338.
서명
When Do Group Incentives for Salespeople Work? 미리보기
저자
Lim, N.; Chen, H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1339.
서명
When Do Public Health Epilogues Correct the Influence of Alcohol Story Lines on Youth? The Interplay of Narrative Transportation and Persuasion Knowledge 미리보기
저자
Russell, Cristel Antonia; Hamby, Anne M.; Grube, Joel W.; Russell, Dale W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1340.
서명
When Do Third-Party Product Reviews Affect Firm Value and What Can Firms Do? The Case of Media Critics and Professional Movie Reviews 미리보기
저자
Chen, Y.; Liu, Y.; Zhang, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 

하단메뉴