충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,382건 중 1,382건 출력
68/70 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1341.
서명
When Do Transparent Packages Increase (or Decrease) Food Consumption? 미리보기
저자
Deng, X.; Srinivasan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1342.
서명
When Guilt Begets Pleasure: The Positive Effect of a Negative Emotion 미리보기
저자
Goldsmith, K.; Cho, E.K.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1343.
서명
When High-Similarity Copycats Lose and Moderate-Similarity Copycats Gain: The Impact of Comparative Evaluation 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1344.
서명
When Hostile Consumers Wreak Havoc on Your Brand: The Phenomenon of Consumer Brand Sabotage 미리보기
저자
Kähr, Andrea; Nyffenegger, Bettina; Krohmer, Harley; Hoyer, Wayne D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1345.
서명
When Humanizing Brands Goes Wrong: The Detrimental Effect of Brand Anthropomorphization Amid Product Wrongdoings 미리보기
저자
Puzakova, M.; Kwak, H.; Rocereto, J.F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1346.
서명
When Is Ours Better Than Mine? A Framework for Understanding and Altering Participation in Commercial Sharing Systems 미리보기
저자
Lamberton, C.P.; Rose, R.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1347.
서명
When It Pays to Wait: Optimizing Release Timing Decisions for Secondary Channels in the Film Industry 미리보기
저자
Ahmed, Sumaiya; Sinha, Ashish
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1348.
서명
When More Is Less: The Impact of Base Value Neglect on Consumer Preferences for Bonus Packs over Price Discounts 미리보기
저자
Chen, H.; Marmorstein, H.; Tsiros, M.; Rao, A.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1349.
서명
When ``More'' Seems Like Less: Differential Price Framing Increases the Choice Share of Higher-Priced Options 미리보기
저자
Allard, Thomas; Hardisty, David J.; Griffin, Dale
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1350.
서명
When Motivation Is Against Debtors' Best Interest: The Illusion of Goal Progress in Credit Card Debt Repayment 미리보기
저자
Besharat, A.; Carrillat, F.A.; Ladik, D.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1351.
서명
When Persuasion Goes Undetected: The Case of Comparative Advertising 미리보기
저자
Rose, R. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1352.
서명
When Posting About Products on Social Media Backfires: The Negative Effects of Consumer Identity Signaling on Product Interest 미리보기
저자
Grewal, Lauren; Stephen, Andrew T.; Coleman, Nicole Verrochi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1353.
서명
When Salespeople Manage Customer Relationships: Multidimensional Incentives and Private information 미리보기
저자
Kim, Minkyung; Sudhir, K.; Uetake, Kosuke; Canales, Rodrigo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1354.
서명
When Sex and Romance Conflict: The Effect of Sexual Imagery in Advertising on Preference for Romantically Linked Products and Services 미리보기
저자
Ma, Jingjing; Gal, David
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1355.
서명
When Should the Ask Be a Nudge? The Effect of Default Amounts on Charitable Donations 미리보기
저자
Goswami, Indranil; Urminsky, Oleg
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1356.
서명
When Showrooming Increases Retailer Profit 미리보기
저자
Kuksov, Dmitri; Liao, Chenxi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1357.
서명
When Talk Is ``Free'': The Effect of Tariff Structure on Usage Under Two- and Three-Part Tariffs 미리보기
저자
Ascarza, E.; Lambrecht, A.; Vilcassim, N.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1358.
서명
When Three Charms but Four Alarms: Identifying the Optimal Number of Claims in Persuasion Settings 미리보기
저자
Shu, S.B.; Carlson, K.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1359.
서명
When to Take or Forgo New Product Exclusivity: Balancing Protection from Competition Against Word-of-Mouth Spillover 미리보기
저자
Peres, R.; Van den Bulte, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1360.
서명
When Value Trumps Health in a Supersized World 미리보기
저자
Haws, K.L.; Winterich, K.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 

하단메뉴