충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
14/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
261.
서명
A Perceived Control-Based Model of the Effects of Co-Production on Satisfaction 미리보기
저자
Pacheco, N.A.; Lunardo, R.; Pizzutti, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
262.
서명
A Perspective on Using Computers to Monitor Information Acquisition 미리보기
저자
Bettman, J. R.;Johnson, E. J.;Payne, J. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
263.
서명
A Pluralistic Approach to Visual Communication: Reviewing Rhetoric and Representation in World War I Posters 미리보기
저자
Hupfer, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
264.
서명
A Poison by Any Other Name: Aversion to Functional Food Chemicals 미리보기
저자
Tal, A.; Wansink, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
265.
서명
A Pounding Heart and a Narrower Mind: How Images of Attractive Women in Mass Media Influence Man's Pro-Social Behavior 미리보기
저자
Li, X.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
266.
서명
Appraisal Theory of Emotions and Advertising Rhetoric: A Model of Consumer Reactions 미리보기
저자
Albinsson, P.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
267.
서명
Appraisal Theory of Emotions and Advertising Rhetoric: A Model of Consumer Reactions 미리보기
저자
Albinsson, P.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
268.
서명
Appreciating the Local versus Trusting the Global: Shifting Standards in the Evaluation of Product Failures 미리보기
저자
Sayin, E.; Aydinoglu, N.; Ozsomer, A.; Gurhan-Canli, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
269.
서명
Approaching God: Proxy and Proximity of Brand Heroes to the Brand Community 미리보기
저자
Eagar, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
270.
서명
A Preliminary Look at the Globalization of the Tortilla in Mexico 미리보기
저자
Gabel, T. G.; Boller, G. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
271.
서명
A Prognosis on Consumerism 미리보기
저자
Uslay, C.; Coskuner-Balli, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
272.
서명
A Psychophysical Approach to Assessment of Relationship between Vehicle Color and Purchase Price 미리보기
저자
Powers, K.I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
273.
서명
A Psychophysiological Perspective of the Stress-buffering and Persuasive Impact of Positive Communication Style 미리보기
저자
Ma, Z.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
274.
서명
A Qualitative Approach for Conceptualizing Consumer Decision-Making in Online Auctions 미리보기
저자
Lai, M.; Wu, W.-Y.; Lin, S.-M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
275.
서명
A Qualitative Investigation of Web-Browsing Behavior 미리보기
저자
Raman, N. V.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
276.
서명
A Qualitative Study of Mother-Adolescent Daughter-Vicarious Role Model Consumption Interactions 미리보기
저자
Gavish, Y.; Shoham, A.; Ruvio, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
277.
서명
Are All Referrals Created Equal? The Impact of Social Connections on Consumer Discounts 미리보기
저자
Johnson, B.R.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
278.
서명
Are All Referrals Created Equal? The Impact of Social Connections on Consumer Discounts 미리보기
저자
Johnson, B.R.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
279.
서명
Are Bad Reviews Stronger than Good? Asymmetric Negativity Biases in the Formation of Online Consumer Trust 미리보기
저자
Yin, D.; Bond, S.; Zhang, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
280.
서명
Are Consumer Relationships Different? 미리보기
저자
Johnson, A. R.; Thomson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴