충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
15/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
281.
서명
Are Consumers Intuitively Bayesian? The Role of Consumer Metacognition 미리보기
저자
Biswas, D.; Zhao, G.; Lehmann, D.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
282.
서명
Are Consumers Intuitively Bayesian? The Role of Consumer Metacognition 미리보기
저자
Biswas, D.; Zhao, G.; Lehmann, D.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
283.
서명
A ReExamination of Post-Experience Advertising Effects: The Moderating Role of Accuracy Motivation 미리보기
저자
Gunasti, K.; Baumgartner, H.; Ding, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
284.
서명
A Re-Examination of the Relative Persuasiveness of Comparative and Noncomparative Advertising 미리보기
저자
Miniard, P. W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
285.
서명
A Re-Examination of the Relative Persuasiveness of Comparative and Noncomparative Advertising 미리보기
저자
Miniard, P. W.;Barone, M. J.;Rose, R. L.;Manning, K. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
286.
서명
Are Good Intentions Enough? Encouraging Regular Savings Through Implementation Intentions 미리보기
저자
Loibl, C.; Scharff, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
287.
서명
A Regulatory Focus-Reactance Perspective of Consumer Reward Preferences in Loyalty Programs 미리보기
저자
Tugut, M.; Arnold, M.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
288.
서명
Are McNoodles and McDonald's Kinship Connected? Effects of Linguistic Information on Consumers' Categorization of New Products 미리보기
저자
Yan, D.; Chan, A.K.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
289.
서명
Are Metaperceptions a Viable Explanation for Low Coupon Redemption Rates? 미리보기
저자
Main, K. J.; Argo, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
290.
서명
Are modern Chinese getting more materialistic? - A study of materialism with longitude and cross-cultural comparisons 미리보기
저자
Xie, C.; Bagozzi, R.P.; Yang, Z.; Wu, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
291.
서명
Are "Paradigms Lost" in Marketing? Some Twenty Years Later...: A Content Analysis 미리보기
저자
AlShebil, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
292.
서명
A Research of the Effect of Gift Promotion and Its Spillover Effect 미리보기
저자
Tseng, C.-H.; Lou, Y.-C.; Bei, L.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
293.
서명
A Research of the Effect of Gift Promotion and Its Spillover Effect 미리보기
저자
Tseng, C.-H.; Lou, Y.-C.; Bei, L.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
294.
서명
Are Visceral Factors Sensitive to Attentional Focus Manipulation? The Case of Hunger 미리보기
저자
Paquet, C.; Dube, L.; Le Bel, J. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
295.
서명
Are Well-Known Brands Held to a Higher Standard of Performance: The Moderating Influence of Pre vs. Post Purchase of the Product 미리보기
저자
Dalman, M.D.; Desai, K.K.; Agarwal, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
296.
서명
Are Well-Known Brands Held to a Higher Standard of Performance: The Moderating Influence of Pre vs. Post Purchase of the Product 미리보기
저자
Dalman, M.D.; Desai, K.K.; Agarwal, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
297.
서명
Are You a Lark or an Owl? The Effects of Time of Day and Circadian Type on Consumer Information Processing 미리보기
저자
Ramanathan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
298.
서명
Are You Really Paying What You Wish? Interpersonal Influences on Price Decisions 미리보기
저자
Lee, S.R.; Baumgartner, H.; Pieters, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
299.
서명
A Role of Referring Website on Online Shopping Behavior 미리보기
저자
Chung, H.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
300.
서명
A Role of Referring Website on Online Shopping Behavior 미리보기
저자
Chung, H.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴