충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
17/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
321.
서명
Assessing Viewer Judgment of Advertisements and Vehicles: Scale Development and Validation 미리보기
저자
Feltham, T. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
322.
서명
Assessing Viewer Judgment of Advertisements and Vehicles: Scale Development and Validation 미리보기
저자
Feltham, T. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
323.
서명
Assimilation and Contrast in Consumer Price Perceptions 미리보기
저자
Adaval, R.; Wyer, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
324.
서명
A Structural Look At Consumer Innovativeness and Self-Congruence In New Product Purchases 미리보기
저자
Cowart, K. O.; Fox, G. L.; Wilson, A. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
325.
서명
A Study of the Concept of Affective Choice Mode for Consumer Decisions 미리보기
저자
Mittal, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
326.
서명
A Study of the Concept of Affective Choice Mode for Consumer Decisions 미리보기
저자
Mittal, B.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
327.
서명
A Subtle Sense of Specialness Triggers Feelings of Uniqueness 미리보기
저자
Eelen, J.; Millet, K.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
328.
서명
Asymmetric Switching Patterns Between Higher-Quality and Lower-Quality Brands 미리보기
저자
Chatterjee, S.;Heath, T. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
329.
서명
Asymmetries in Price and Quality Competition: Experimental Test of Underlying Mechanisms 미리보기
저자
Heath, T. B.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
330.
서명
A Tale of Two Cities-A Buying Behavior Perspective 미리보기
저자
Sun, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
331.
서명
A Taxonomy of Price Behaviour Perspective 미리보기
저자
Ivens, B.; Muller, B.; Guese, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
332.
서명
A Taxonomy of Price Behaviour Perspective 미리보기
저자
Ivens, B.; Muller, B.; Guese, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
333.
서명
A Taxonomy of Spiritual Motivations for Consumption 미리보기
저자
Skousgaard, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
334.
서명
A Taxonomy of Spiritual Motivations for Consumption 미리보기
저자
Skousgaard, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
335.
서명
A Test of Prescriptive Advice from the Rossiter-Percy Advertising Planning Grid Using Radio Commercials 미리보기
저자
Higie Coulter, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
336.
서명
A Test of Prescriptive Advice from the Rossiter-Percy Advertising Planning Grid Using Radio Commercials 미리보기
저자
Coulter, R. H.;Sewall, M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
337.
서명
A Test of the Validity of Hofstede's Cultural Framework 미리보기
저자
Blodgett, J.; Bakir, A.; Rose, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
338.
서명
A Test of Universality of the Relationship between Self-Construal and Impulsive Consumption: the case of Russia 미리보기
저자
Jakubanecs, A.; Patosha, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
339.
서명
At Face Value: Visual Antecedents of Impression Formation in Servicescapes 미리보기
저자
Verhoeven, J.W.M.; Van Rompay, T.; Pruyn, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
340.
서명
At Face Value: Visual Antecedents of Impression Formation in Servicescapes 미리보기
저자
Verhoeven, J.W.M.; Van Rompay, T.; Pruyn, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴