충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,526건 중 4,526건 출력
24/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
461.
서명
Binomial Structure in Luxury: Analyzing Overseas Trip Experiences of Japanese Well-to-dos 미리보기
저자
Kimura, J.; Tanaka, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
462.
서명
Bipolar Scales Mask Loss Aversion 미리보기
저자
McGraw, A.P.; Larsen, J.T.; Kahneman, D.; Schkade, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
463.
서명
Black & White, or Only Shades of Gray? Exploring the Influence of Consumer Ambivalence on Female Contraceptive Choice and Usage 미리보기
저자
Sharma, P.; Chung, C.M.Y.; Erramilli, M.K.; Sivakumaran, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
464.
서명
Black & White, or Only Shades of Gray? Exploring the Influence of Consumer Ambivalence on Female Contraceptive Choice and Usage 미리보기
저자
Sharma, P.; Chung, C.M.Y.; Erramilli, M.K.; Sivakumaran, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
465.
서명
Blue or Red? Exploring the Effect of Color on Cognitive Task Performances 미리보기
저자
Mehta, R.P.; Zhu, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
466.
서명
Blue or Red? Exploring the Effect of Color on Cognitive Task Performances 미리보기
저자
Mehta, R.P.; Zhu, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
467.
서명
Blurring the Boundaries between Real and Virtual: Consumption Experiences and the Self Concept in the Virtual World 미리보기
저자
Markos, E.; Labrecque, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
468.
서명
Blurring the Boundaries between Real and Virtual: Consumption Experiences and the Self Concept in the Virtual World 미리보기
저자
Markos, E.; Labrecque, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
469.
서명
Bodily Experiences of Second Life Consumers 미리보기
저자
Ulusoy, E.; Vicdan, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
470.
서명
Bodily Experiences of Second Life Consumers 미리보기
저자
Ulusoy, E.; Vicdan, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
471.
서명
Body and Mind: How Mindfulness Enhances Consumers' Responsiveness to Physiological Cues in Food Consumption 미리보기
저자
van de Veer, E.; van Herpen, E.; van Trijp, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
472.
서명
Body and Soul: Beyond Physical Attractiveness - Implications for Consumer Behavior 미리보기
저자
Langmeyer, L.;Shank, M. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
473.
서명
Body Beliefs Shape the Perceived Accuracy of Virtual Models 미리보기
저자
Garbarino, E.; Rosa, J.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
474.
서명
Body Beliefs Shape the Perceived Accuracy of Virtual Models 미리보기
저자
Garbarino, E.; Rosa, J.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
475.
서명
Bollywood: A `Consumer Reacculturation Agent' 미리보기
저자
Takhar, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
476.
서명
Bolstering versus Counterarguing Mindsets: Implications for the Effectiveness of Persuasive Messages 미리보기
저자
Xu, A.J.; Wyer, R.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
477.
서명
Boundary Conditions for Copy Complexity Enhancement Effects 미리보기
저자
Lowrey, T.M.; Kim, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
478.
서명
Bounded Defensive: Advertising Deception, Deception Knowledge, and Meta-cognitive Expectancies 미리보기
저자
Xie, G.-X.; Boush, D.M.; Boerstler, C.N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
479.
서명
Boycotters Who Don't Boycott: Attitude-Behavior Inconsistency in an Anti-Consumption Movement 미리보기
저자
Wan, J.; Huff, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
480.
서명
Brand Anthropomorphization: A Homocentric Knowledge Activation Perspective 미리보기
저자
Puzakova, M.; Kwak, H.; Andreas, T.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 다음 맨뒤

하단메뉴