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561.
서명
CAM: A Spreading Activation Network Model of Subcategory Construction 미리보기
저자
Katona, Z.; Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sarvary, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
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원문제공마감년
562.
서명
CAM: A Spreading Activation Network Model of Subcategory Positioning when Categorization Uncertainty is High 미리보기
저자
Lajos, J.; Katona, Z.; Chattopadhyay, A.; Sarvary, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
563.
서명
CAM: A Spreading Activation Network Model of Subcategory Positioning when Categorization Uncertainty is High 미리보기
저자
Lajos, J.; Katona, Z.; Chattopadhyay, A.; Sarvary, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
564.
서명
Camp as Cultural Capital: Elaboration of a Consumption Taste 미리보기
저자
Kates, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
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565.
서명
Can a Rational Consumer Be a Good Citizen? Conflicting Goals in Today's Society 미리보기
저자
Tarasi, C.; Scott, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
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566.
서명
Can a Rational Consumer Be a Good Citizen? Conflicting Goals in Today's Society 미리보기
저자
Tarasi, C.; Scott, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
567.
서명
Can Biases About the Future Push Consumers to Act? Effects of Affective Forecasting on Consumer Procrastination 미리보기
저자
Lin, L.; Silk, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
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원문제공마감년
568.
서명
Can Brand Commitment be Harmful to the Brand? The Moderating Role of Psychological Contracts 미리보기
저자
Raju, S.; Desai, K.K.; Unnava, H.R.; Montgomery, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
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원문제공마감년
569.
서명
Can Brands Make Us Happy? A Research Framework for the Study of Brands and Their Effects on Happiness 미리보기
저자
Bettingen, J.-F.; Luedicke, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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원문제공마감년
570.
서명
Can Brands Make Us Happy? A Research Framework for the Study of Brands and Their Effects on Happiness 미리보기
저자
Bettingen, J.-F.; Luedicke, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
571.
서명
Can Buy Me Love 미리보기
저자
Lastovicka, J.L.; Sirianni, N.J.; Kunz, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
572.
서명
Can Buy Me Love 미리보기
저자
Lastovicka, J.L.; Sirianni, N.J.; Kunz, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
573.
서명
Can Colors Make Me Happy? The Effect Of Color On Mood: A Meta-Analysis 미리보기
저자
Hyodo, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
574.
서명
Can Consumer Misbehavior be Controlled? A Critical Analysis of Two Major Control Techniques 미리보기
저자
Fullerton, R. A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
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원문제공마감년
575.
서명
Can Consumers Cope with Visual Rhetorical Figures in Advertising? 미리보기
저자
Andrews, S.; Xie, G.-X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
576.
서명
Can I Correct My Errors without Knowing?: The Effect of Nonconscious Priming of a Target Attribute on Judgmental Errors 미리보기
저자
Lee, K.Y.; Mitchell, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
577.
서명
Can Imitation by Private-Label Brands Benefit Consumers and National Brands? A Processing Fluency Perspective 미리보기
저자
Kelting, K.; Duhachek, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
578.
서명
Can I Pay More?: The Moderating Effect of Gender and Self-Esteem Following Consumer Rejection 미리보기
저자
Aghakhani, H.; Main, K.; Wan, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
579.
서명
Can Money and Religion Substitute for Each Other? 미리보기
저자
Akpinar, E.; Vohs, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
580.
서명
Can Moral Identity Enhance Out-Group Brand Evaluations?: The Moderating Role of Thinking Style 미리보기
저자
Choi, W.J.; Winterich, K.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
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