충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
305건 중 305건 출력
2/16 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
A cross-cultural validation of a gender role identity scale in marketing 미리보기
저자
Schertzer, S. M.; Laufer, D.; Silvera, D. H.; McBride, J. B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
A cross-national study of the relationship between international diversification and new product performance/ 미리보기
저자
Jeong, I
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Activating the marketing concept in a global context: an MNC country managers' perspective 미리보기
저자
Nakata, C.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Activating trust: the redefinition of roles and relationships in an international construction project 미리보기
저자
Huemer, L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
A culture-based approach to understanding the adoption and diffusion of new products across countries 미리보기
저자
Yalcinkaya, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Advertising appeals and cultural values in television commercialsA comparison of Hong Kong and Korea 미리보기
저자
Moon, Y. S.; Chan, K.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Aesthetic theory and logo design: examining consumer response to proportion across cultures 미리보기
저자
Pittard, N.; Ewing, M.; Jevons, C.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
A flexible model of consumer country-of-origin perceptions: a cross-cultural investigation 미리보기
저자
Knight, G. A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
A meta-analysis of effect sizes in international marketing experiments 미리보기
저자
Wang, X.; Yang, Z.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
A multinational examination of the "(non-) domestic product" effect 미리보기
저자
Loeffler, M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Analyzing the cultural content of web sites: A cross-national comparision of China, India, Japan, and US 미리보기
저자
Singh, N.; Zhao, H.; Hu, X.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
An analysis of product category restrictions in advertising in four major East Asian markets 미리보기
저자
Taylor, C. R.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
An analysis of the factors affecting the adoption of electronic commerce by SMEs: Evidence from an emerging market 미리보기
저자
Kaynak, E.; Tatoglu, E.; Kula, V.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
An analytical review of the factors stimulating smaller firms to export: Implications for policy-makers 미리보기
저자
Leonidou, L. C.; Katsikeas, C. S.; Palihawadana, D.; Spyropoulou, S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
An attribution theory approach for understanding the internationalization of professional service firms 미리보기
저자
Cort, K. T.; Griffith, D. A.; White, D. S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
An empirical inquiry into international expansion of US retailers 미리보기
저자
Vida, Irena
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
An ethics of representation for international marketing communication 미리보기
저자
Schroeder, J. E.; Borgerson, J. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
An expanded price/brand effect model: A demonstration of heterogeneity in global consumption/ 미리보기
저자
Maxwell, Sarah
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
An illustration of modeling moderating variables in cross-national studies 미리보기
저자
Garcia, R.; Kandemir, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
An inquiry into born-global firms in Europe and the USA 미리보기
저자
Knight, G.; Madsen, T. K.; Servais, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴