주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
305
건 중
305
건 출력
2/16
페이지
제한항목
Corporate Press
검색결과제한
자료유형
기사
(304)
연간물
(1)
저자
Clarke, I.
(2)
Di Benedetto, C. A
(2)
Taylor, C. R.
(2)
Wang, X.; Yang, Z.
(2)
Yeoh, P. L.
(2)
(Raj) G. Javalgi, R.; P. Radulovich, L.; Pendleton, G.; F. Scherer, R.
(1)
Agarwal, J.; Wu, T.
(1)
Ahmed, S. A.; d Astous, A.; Eljabri, J.
(1)
Ahmed, S. A.; d'Astous, A.
(1)
Ahmed, Z. U.; Johnson, J. P.; Yang, X.; Fatt, C. K.; Teng, H. S.; Boon, L. C.
(1)
Akhter, S. H.; Robles, F.
(1)
Al-Khatib, J. A.; Stanton, A. D.; Rawwas, M. Y.
(1)
Alam, I.
(1)
Alexander, Nicholas
(1)
Alpert, Frank
(1)
Ambler, Tim
(1)
An, D.; Kim, S.
(1)
Andersen, P. H.
(1)
Andrews, M.; Kim, D.
(1)
Ang, Swee Hoon
(1)
Arnold, Stephen J
(1)
Aurifeille, J.-M.; Quester, P. G.; Lockshin, L.; Spawton, T.
(1)
Axinn, C. N.; Matthyssens, P.
(1)
Balabanis, G.
(1)
Balabanis, G.; Mueller, R.; Melewar, T. C.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Corporate Press
(305)
발행년도
2000
(49)
2001
(37)
2004
(35)
2005
(35)
2007
(34)
2003
(30)
2006
(30)
2008
(29)
2002
(25)
1983
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
21.
서명
A cross-cultural validation of a gender role identity scale in marketing
저자
Schertzer, S. M.; Laufer, D.; Silvera, D. H.; McBride, J. B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
A cross-national study of the relationship between international diversification and new product performance/
저자
Jeong, I
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Activating the marketing concept in a global context: an MNC country managers' perspective
저자
Nakata, C.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Activating trust: the redefinition of roles and relationships in an international construction project
저자
Huemer, L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
A culture-based approach to understanding the adoption and diffusion of new products across countries
저자
Yalcinkaya, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Advertising appeals and cultural values in television commercialsA comparison of Hong Kong and Korea
저자
Moon, Y. S.; Chan, K.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Aesthetic theory and logo design: examining consumer response to proportion across cultures
저자
Pittard, N.; Ewing, M.; Jevons, C.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
A flexible model of consumer country-of-origin perceptions: a cross-cultural investigation
저자
Knight, G. A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
A meta-analysis of effect sizes in international marketing experiments
저자
Wang, X.; Yang, Z.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
A multinational examination of the "(non-) domestic product" effect
저자
Loeffler, M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Analyzing the cultural content of web sites: A cross-national comparision of China, India, Japan, and US
저자
Singh, N.; Zhao, H.; Hu, X.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
An analysis of product category restrictions in advertising in four major East Asian markets
저자
Taylor, C. R.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
An analysis of the factors affecting the adoption of electronic commerce by SMEs: Evidence from an emerging market
저자
Kaynak, E.; Tatoglu, E.; Kula, V.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
An analytical review of the factors stimulating smaller firms to export: Implications for policy-makers
저자
Leonidou, L. C.; Katsikeas, C. S.; Palihawadana, D.; Spyropoulou, S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
An attribution theory approach for understanding the internationalization of professional service firms
저자
Cort, K. T.; Griffith, D. A.; White, D. S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
An empirical inquiry into international expansion of US retailers
저자
Vida, Irena
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
An ethics of representation for international marketing communication
저자
Schroeder, J. E.; Borgerson, J. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
An expanded price/brand effect model: A demonstration of heterogeneity in global consumption/
저자
Maxwell, Sarah
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
An illustration of modeling moderating variables in cross-national studies
저자
Garcia, R.; Kandemir, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
An inquiry into born-global firms in Europe and the USA
저자
Knight, G.; Madsen, T. K.; Servais, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴