충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
305건 중 305건 출력
4/16 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
Branding and the externalisation of production 미리보기
저자
Strange, R.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Breaking through the cultural clutter: A comparative assessment of multiple cultural and institutional frameworks 미리보기
저자
Magnusson, P.; Wilson, R. T.; Zdravkovic, S.; Zhou, J. X.; Westjohn, S. A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Business-to-business marketing and globalization: two of a kind 미리보기
저자
Matthyssens, P.; Kirca, A. H.; Pace, S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Calls for papers/ 미리보기
저자
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
China's entry to WTO: global marketing issues, impact, and implications for China 미리보기
저자
Agarwal, J.; Wu, T.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Choice of foreign market entry mode in service firms 미리보기
저자
Blomstermo, A.; Sharma, D. D.; Sallis, J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Comparing export marketing channels: developed versus developing countries 미리보기
저자
Tesfom, G.; Lutz, C.; Ghauri, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Comparing Thai and US businesspeople: Perceived intensity of unethical marketing practices, corporate ethical values, and perceived importance of ethics 미리보기
저자
Marta, J. K.; Singhapakdi, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Comparing US and European perspectives on B2B repair service quality for mission-critical equipment 미리보기
저자
Peterson, M.; Gregory, G.; Munch, J. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Conducting international marketing research in the twenty-first century 미리보기
저자
Craig, C. S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Congruence of domestic and export marketing strategies: An empirical investigation of its performance implications/ 미리보기
저자
Stewart, David a
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Consumer animosity: a literature review and a reconsideration of its measurement 미리보기
저자
Riefler, P.; Diamantopoulos, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Consumer attitude toward gray market goods 미리보기
저자
Huang, J. H.; Lee, B. C.; Ho, S. H.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Consumer ethnocentrism: an integrative review of its antecedents and consequences 미리보기
저자
Shankarmahesh, M. N.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Consumer ethnocentrism in the German market 미리보기
저자
Evanschitzky, H.; Wangenheim, F. v.; Woisetschlager, D.; Blut, M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Consumer patronage of ethnic portals/ 미리보기
저자
Dou, W
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Consumer preferences for the marketing of ethically labelled coffee 미리보기
저자
Pelsmacker, P. D.; Janssens, W.; Sterckx, E.; Mielants, C.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Consumers' need for uniqueness: short-form scale development and cross-cultural validation 미리보기
저자
Ruvio, A.; Shoham, A.; Brencic, M. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
Consumers' product evaluations in emerging markets: Does country of design, country of manufacture, or brand image matter? 미리보기
저자
Essoussi, L. H.; Merunka, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Consumers' response to offensive advertising: a cross cultural study 미리보기
저자
Chan, K.; Li, L.; Diehl, S.; Terlutter, R.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴