충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,205건 중 1,205건 출력
60/61 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1181.
서명
What constitutes good reviewing 미리보기
저자
Griffin, A.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1182.
서명
What Distinguishes the Top Performing New Products in Financial Services 미리보기
저자
Cooper, R. G.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1183.
서명
What Information Can Relationship Marketers Obtain from Customer Evaluations of Salespeople? 미리보기
저자
Lambert, D. M.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1184.
서명
What Is a Profitable Product? 미리보기
저자
South, J. B.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1185.
서명
What Is Really Necessary in Successful Buyer/Seller Relationships? 미리보기
저자
Dion, P.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1186.
서명
What makes open vs. closed conclusion advertisements more persuasive? The moderating role of prior knowledge and involvement 미리보기
저자
Chebat, J. C.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1187.
서명
What Managers Should Know about Their Competitors' Patented Technologies 미리보기
저자
Keep, W. W.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1188.
서명
What Separates Japanese New Product Winners from Losers 미리보기
저자
Song, X. M.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1189.
서명
What the Marketing Professional Needs to Know about ISO 9000 Series Registration 미리보기
저자
Bergman, A. J.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1190.
서명
When Product Development Performance Makes a Difference: A Statistical Analysis in the Electronics Industry 미리보기
저자
Terwiesch, C.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1191.
서명
When Salespeople Fail: Assessing Blame 미리보기
저자
Jolson, M. A.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1192.
서명
When the Product is Complex, Does the Advertisement's Conclusion Matter? 미리보기
저자
Ahearne, M.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1193.
서명
When the Purchasing Agent Is a Committee: Implications for Industrial Marketing 미리보기
저자
Jennings, R. G.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1194.
서명
Where Industrial Sales Training is Weak 미리보기
저자
Puri, S. J.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1195.
서명
Who Trains Salespeople? The Role of Sales Trainers and Sales Managers 미리보기
저자
Honeycutt, E. D.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1196.
서명
Why customers stay: measuring the underlying dimensions of services switching costs and managing their differential strategic outcomes 미리보기
저자
Jones, M. A.; Mothersbaugh, D. L.; Beatty, S. E.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1197.
서명
Why did we make that cheese? An empirically based framework for understanding what drives innovation activity 미리보기
저자
Harmsen, H.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1198.
서명
Why Put Off Until Tomorrow What You Can Do Today: Incentives and the Timing of New Product Introduction 미리보기
저자
Putsis, W. P.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1199.
서명
Willingness of American Industrial Buyers to Source Internationally 미리보기
저자
Thorelli, H. B.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1200.
서명
Winning market leadership: strategic market planning for technology-driven businesses 미리보기
저자
Rosenau Jr, M. D.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 다음 맨뒤

하단메뉴