충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
1,117건 중 1,117건 출력
41/56 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
801.
서명
Sales coordination and structural complexity: a national-international comparison 미리보기
저자
Rehme, J.; Kowalkowski, C.; Nordigarden, D.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
802.
서명
Salesperson coachability: what it is and why it matters 미리보기
저자
Shannahan, K.L.J.; Shannahan, R.J.; Bush, A.J.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
803.
서명
Sarbanes-Oxley Act, perceived earnings quality and cost of capital 미리보기
저자
Chang, H.; Fernando, G. D.; Liao, W.
발행처
Emerald
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
804.
서명
Segmenting destinations: in the eyes of the stakeholders 미리보기
저자
Tkaczynski, A.; Rundle-Thiele, S.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
805.
서명
Selecting a target segment: market structure and new venture entry strategies 미리보기
저자
Li, J.; Liu, W.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
806.
서명
Selection of Six Sigma key ingredients (KIs) in Korean companies 미리보기
저자
Cho, J. H.; Lee, J. H.; Ahn, D. G.; Jang, J. S.
발행처
Emerald
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
807.
서명
Self-assessment of TQM practices: a case analysis 미리보기
저자
Arumugam, V.; Chang, H. W.; Ooi, K. B.; Teh, P. L.
발행처
Emerald
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
808.
서명
Service convenience and social servicescape: retail vs hedonic setting 미리보기
저자
Nguyen, D. T.; DeWitt, T.; Russell-Bennett, R.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
809.
서명
Service innovation in networks: a systematic review and implications for business-to-business service innovation research 미리보기
저자
Mustak, M.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
810.
서명
Service innovation in product-centric firms: a multidimensional business model perspective 미리보기
저자
Kindstrom, D.; Kowalkowski, C.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
811.
서명
Service loyalty: accounting for social capital 미리보기
저자
Jones, T.; (deceased), S. F.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
812.
서명
Service process modularization and modular strategies 미리보기
저자
Carlborg, P.; Kindstrom, D.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
813.
서명
Service quality gaps analysis based on Fuzzy linguistic SERVQUAL with a case study in hospital out-patient services 미리보기
저자
Hu, H. Y.; Lee, Y. C.; Yen, T. M.
발행처
Emerald
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
814.
서명
Service quality of Macao's world heritage site 미리보기
저자
Wan, P. Y.; Cheng, E. I.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
815.
서명
Services and organisational innovation: the right mix for value creation 미리보기
저자
Gallego, J.; Rubalcaba, L.; Hipp, C.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
816.
서명
Servicescape interior design and consumers' personality impressions 미리보기
저자
Orth, U. R.; Heinrich, F.; Malkewitz, K.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
817.
서명
Services marketing practices in diverse cultures: Canada compared to Qatar 미리보기
저자
Abu Farha, Allam K.; Koku, Paul Sergius; Al-Kwifi, Sam O.; Ahmed, Zafar U.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
818.
서명
SFAS No. 159: An examination of early electors, late electors and non-electors in the banking industry 미리보기
저자
Xu, L.; Tang, A.
발행처
Emerald
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
819.
서명
Shareholder interests vs board of director members' interests and company performance: A new look 미리보기
저자
Switzer, L. N.; Cao, Y.
발행처
Emerald
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
820.
서명
Short-run vs long-run trade-offs in outsourcing relationships: Impacts on loyalty and switching propensity 미리보기
저자
Juntunen, J.; Grant, D. B.; Juga, J.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 다음 맨뒤

하단메뉴