주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
14,558
건 중
14,558
건 출력
162/728
페이지
제한항목
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED
검색결과제한
자료유형
기사
(14292)
FRIC 전자저널
(264)
연간물
(2)
저자
unknown
(544)
Andrew, A. M.
(20)
Norton, I. b.
(19)
Jacso, P.
(17)
Marren, P.
(16)
Harrison, I. b.
(15)
Jackson, S. E.
(15)
Joint, N.
(15)
Fitsimmons, G.
(12)
McGrath, M.
(12)
Medeiros, N.
(12)
Steele, K.
(12)
Cervone, H. F.
(11)
Fox, R.
(11)
Leavy, B.
(11)
Massis, B. E.
(11)
Seadle, M.
(11)
Alonso, A. D.
(10)
Denning, S.
(10)
French, S.
(9)
Abeles, T. P.
(8)
Maxymuk, J.
(8)
Paulo, S.
(8)
McMenemy, D.
(7)
Shenton, A. K.
(7)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Emerald Group Publishing Limited
(14089)
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED
(280)
Emerald Group Publishing limited
(189)
발행년도
2010
(4527)
2009
(4493)
2011
(4481)
2012
(351)
2008
(254)
2005
(76)
2004
(74)
2003
(36)
2014
(1)
2016
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(2)
소장처
중앙도서관
(2)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
3221.
서명
Customer management and CRM: addressing the dark side
저자
Frow, P.; Payne, A.; Wilkinson, I. F.; Young, L.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3222.
서명
Customer-orientated Six Sigma in call centre performance measurement
저자
McAdam, R.; Davies, J.; Keogh, B.; Finnegan, A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3223.
서명
Customer orientation in real-estate companies: The espoused values of customer relations
저자
Palm, P.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3224.
서명
Customer perception on service quality in retail banking in Middle East: the case of Qatar
저자
Hossain, M.; Leo, S.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3225.
서명
Customer perceptions of service quality in luxury hotels in New Delhi, India: an exploratory study
저자
Mohsin, A.; Lockyer, T.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3226.
서명
Customer profitability analysis with time-driven activity-based costing: a case study in a hotel
저자
Dalci, I.; Tanis, V.; Kosan, L.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3227.
서명
Customer relationship management and innovation capability: an empirical study
저자
Lin, R. J.; Chen, R. H.; Chiu, K. K.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3228.
서명
Customer relationship management as a business process
저자
Lambert, D. M.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3229.
서명
Customer relationship management for hotels in Hong Kong
저자
Lo, A. S.; Stalcup, L. D.; Lee, A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3230.
서명
Customer relationship oriented marketing practices in SMEs
저자
Reijonen, H.; Laukkanen, T.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3231.
서명
Customer relationship quality in landlord-tenant relationship
저자
Rasila, H.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3232.
서명
Customer relationships and the heterogeneity of firm performance
저자
Storbacka, K.; Nenonen, S.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3233.
서명
Customer satisfaction and business performance: a firm-level analysis
저자
Williams, P.; Naumann, E.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3234.
서명
Customer satisfaction in food retailing: comparing specialty and conventional grocery stores
저자
Huddleston, P.; Whipple, J.; Mattick, R. N.; Lee, S. J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3235.
서명
Customers' attitude toward Islamic banking in Pakistan
저자
Lee, K. h.; Ullah, S.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3236.
서명
Customers behaving badly: a state of the art review, research agenda and implications for practitioners
저자
Fisk, R.; Grove, S.; Harris, L. C.; Keeffe, D. A.; Reynolds), K. L.; Russell-Bennett, R.; Wirtz, J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3237.
서명
Customers' comparative loyalty to retail and manufacturer brands
저자
Broyles, S. A.; Ross, R. H.; Davis, D.; Leingpibul, T.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3238.
서명
Customer segmentation based on commitment and ICT use
저자
Gil-Saura, I.; Ruiz-Molina, M. E.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3239.
서명
Customer service for academic library users on the web
저자
Kaur, K.; Singh, D.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3240.
서명
Customer service in emergency relief chains
저자
Oloruntoba, R.; Gray, R.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
임시보관함보기
하단메뉴