주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
14,558
건 중
14,558
건 출력
581/728
페이지
제한항목
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED
검색결과제한
자료유형
기사
(14292)
FRIC 전자저널
(264)
연간물
(2)
저자
unknown
(544)
Andrew, A. M.
(20)
Norton, I. b.
(19)
Jacso, P.
(17)
Marren, P.
(16)
Harrison, I. b.
(15)
Jackson, S. E.
(15)
Joint, N.
(15)
Fitsimmons, G.
(12)
McGrath, M.
(12)
Medeiros, N.
(12)
Steele, K.
(12)
Cervone, H. F.
(11)
Fox, R.
(11)
Leavy, B.
(11)
Massis, B. E.
(11)
Seadle, M.
(11)
Alonso, A. D.
(10)
Denning, S.
(10)
French, S.
(9)
Abeles, T. P.
(8)
Maxymuk, J.
(8)
Paulo, S.
(8)
McMenemy, D.
(7)
Shenton, A. K.
(7)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Emerald Group Publishing Limited
(14089)
EMERALD GROUP PUBLISHING LIMITED
(280)
Emerald Group Publishing limited
(189)
발행년도
2010
(4527)
2009
(4493)
2011
(4481)
2012
(351)
2008
(254)
2005
(76)
2004
(74)
2003
(36)
2014
(1)
2016
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(2)
소장처
중앙도서관
(2)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
11601.
서명
Teacher effectiveness and student achievement: Investigating a multilevel cross-classified model
저자
Heck, R. H.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11602.
서명
Teacher quality and attrition in a US school district
저자
Ingle, W. K.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11603.
서명
Teacher research as continuous process improvement
저자
Ellis, C.; Castle, K.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11604.
서명
Teachers' attitudes towards training in ICT: a critical approach
저자
Giavrimis, P.; Giossi, S.; Papastamatis, A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11605.
서명
Teachers' attributions for stress and their relationships with burnout
저자
McCormick, J.; Barnett, K.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11606.
서명
Teachers' commitment focuses: a three-dimensioned view
저자
Karakus, M.; Aslan, B.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11607.
서명
Teachers' conceptions of e-learning in Chinese higher education: A phenomenographic analysis
저자
Zhao, J.; McConnell, D.; Jiang, Y.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11608.
서명
Teacher self-efficacy and occupational stress: A major Australian curriculum reform revisited
저자
McCormick, J.; Ayres, P. L.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11609.
서명
Teachers' organisational behaviour in public and private funded schools
저자
Honingh, M. E.; Oort, F. J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11610.
서명
Teachers' workplace learning within informal contexts of school cultures in the United States and Lithuania
저자
Jurasaite-Harbison, E.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11611.
서명
Teacher training in China and a practical model: e-Training Community (eTC)
저자
Yan, H.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11612.
서명
Teaching and assessment for an organisation-centred curriculum
저자
Choy, S.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11613.
서명
Teaching and learning intuition: some implications for HRD and coaching practice
저자
Mavor, P.; Sadler-Smith, E.; Gray, D. E.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11614.
서명
Teaching construction management through games alone: a detailed investigation
저자
Long, G.; Mawdesley, M. J.; Scott, D.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11615.
서명
Teaching effectiveness, impression management, and dysfunctional behavior: Student evaluation of teaching control data
저자
Crumbley, D. L.; Reichelt, K. J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11616.
서명
Teaching knowledge management by combining wikis and screen capture videos
저자
Makkonen, P.; Siakas, K.; Vaidya, S.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11617.
서명
Teaching, learning and assessing HRD: Findings from a BMAF/UFHRD research project
저자
Sambrook, S.; Stewart, J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11618.
서명
Teaching/learning methods and students' classification of food items
저자
Hamilton-Ekeke, J. T.; Thomas, M.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11619.
서명
Teaching managers: learning, research and workplace practice
저자
Rowland, C.; Hall, R.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11620.
서명
Teaching students with dyslexia in higher education
저자
Taylor, M. J.; Duffy, S.; England, D.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
581
582
583
584
585
586
587
588
589
590
임시보관함보기
하단메뉴