충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
62건 중 62건 출력
2/4 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Harnessing marketing to the bottom line: Many companies pigeon-hole marketing as a non-value adding activity 미리보기
저자
Chambers, A.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Improvement: A practical score for business excellence 미리보기
저자
Dahlgaard, J.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Issue: The danger of competition 미리보기
저자
Conti, T.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Keeping the data warehouse off the rocks 미리보기
저자
Farley, J.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Leadership: The making of leaders 미리보기
저자
Couldstone, J.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Missing the link Like medieval alchemists, quality modellers continue to search for a formula that will combine various elements of quality management into one unified whole 미리보기
저자
Lemaire, P.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Morrison's 18-hole scorecard: Morrison Construction's innovative business scorecard uses a golf course analogy to transmit best practice and measurement throughout the business 미리보기
저자
00
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Nortel's path to customer loyalty: Measurement of customer satisfaction is integral to a culture of competitive improvement 미리보기
저자
Bowden, P.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Not so fast: Much corporate and government strategy is a reaction to the wisdom that a new economy, grounded in an ever-quickening pace of change, is emerging world-wide 미리보기
저자
00
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
One for all or all for one? Price Waterhouse partners put the case in a recent Measuring Business Excellence for 'shareholder value' as "the overarching imperative for management to deliver" 미리보기
저자
Bull, R.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Outsourcing: The neglected success factor 미리보기
저자
00
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Passenger upgrades: Airline passengers are one of the most heavily surveyed groups on the planet, yet what they say they want and what they are offered are frequently air miles apart 미리보기
저자
00
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Productivity: Total asset utilization 미리보기
저자
Luftig, J. T.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Progressive measures of quality: Traditional quality measurements based on 'closed' indicators such as annual results reinforce a management focus on short-term 'fire-fighting' 미리보기
저자
Dahlgaard, J.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Pulling in the same direction: Clear alignment between business and individual performance together with reinforcement of core values is the optimal route to operational effectiveness 미리보기
저자
Bowden, P.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Quality cost and company valuation 미리보기
저자
Janssen, A.
발행처
EUROPEAN QUALITY PUBLICATONS LTD
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴