충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
475건 중 475건 출력
18/24 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
341.
서명
Profiling later aged female teens: mall shopping behavior and clothing choice 미리보기
저자
Taylor, S. L.; Cosenza, R. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
342.
서명
Promoting brand benefits: the role of consumer psychographics and lifestyle 미리보기
저자
Orth, U. R.; McDaniel, M.; Shellhammer, T.; Lopetcharat, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
343.
서명
Psychological and environmental antecedents of impulse buying tendency in the multichannel shopping context 미리보기
저자
Park, J.; Lennon, S. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
344.
서명
Public privacy and politics 미리보기
저자
Curran, C. M.; Richards, J. I.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
345.
서명
Purchase decision making and the increasing significance of family types 미리보기
저자
Tinson, J.; Nancarrow, C.; Brace, I.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
346.
서명
Purchasing pirated software: an initial examination of Chinese consumers 미리보기
저자
Wang, F.; Zhang, H.; Zang, H.; Ouyang, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
347.
서명
Purchasing power at the bottom of the pyramid: differences across geographic regions and income tiers 미리보기
저자
Guesalaga, R.; Marshall, P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
348.
서명
Raising the bar: from corporate social responsibility to corporate social performance 미리보기
저자
Rundle-Thiele, S.; Ball, K.; Gillespie, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
349.
서명
Reactions to unethical consumer behavior across six countries 미리보기
저자
Babakus, E.; Cornwell, T. B.; Mitchell, V.; Schlegelmilch, B.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
350.
서명
Recognizing cross-cultural differences in consumer complaint behavior and intentions: An empirical examination/ 미리보기
저자
Liu, Raymond R
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
351.
서명
Recognizing cross-cultural differences in consumer complaint behavior and intentions: an empirical examination 미리보기
저자
Liu, R. R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
352.
서명
Reconceptualising the strategic role of loyalty schemes 미리보기
저자
Rowley, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
353.
서명
Relations among attractiveness of endorsers, match-up, and purchase intention in sport marketing in China 미리보기
저자
Liu, M. T.; Huang, Y. Y.; Minghua, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
354.
서명
Religiosity and the construction of a cultural-consumption identity 미리보기
저자
Lindridge, A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
355.
서명
Segmenting customer-brand relations: beyond the personal relationship metaphor 미리보기
저자
Story, J.; Hess, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
356.
서명
Segment intenders and non-intenders in China's property market: a hybrid approach 미리보기
저자
Wang, C. C. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
357.
서명
SegmentTalk: the difference engine: a comparison of loyalty marketing perceptions among specific US consumer segments 미리보기
저자
Ferguson, R.; Hlavinka, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
358.
서명
Self-congruity and product evaluation: a cross-cultural study 미리보기
저자
Quester, P. G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
359.
서명
Selling home entertainment on the Internet: an overview of a dynamic marketplace 미리보기
저자
McQuitty, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
360.
서명
Senior Citizen Discount Programs: Which Seniors to Target and Why 미리보기
저자
Spiller, L. D.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴