주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
475
건 중
475
건 출력
18/24
페이지
제한항목
GRAYSON ASSOCIATES
검색결과제한
자료유형
기사
(474)
연간물
(1)
저자
Rotfeld, H. J.
(22)
Pitta, Dennis A
(10)
Wolburg, J. M.
(7)
Pitta, D. A.
(6)
Duffy, D. L.
(5)
Ferguson, R.; Hlavinka, K.
(5)
00
(4)
Lantos, G. P.
(4)
Lantos, Geoffrey P
(4)
Chan, K.
(3)
Clarke, P.
(3)
Rotfeld, H. J
(3)
Shoham, A.; Dalakas, V.
(3)
Alpert, F.
(2)
Cahill, D. J.
(2)
Chan, K.; McNeal, J. U.
(2)
Davis, S.
(2)
Ferguson, R.
(2)
Fitzmaurice, J.
(2)
Fugate, D. L.
(2)
Henry, P.
(2)
Herbig, P.
(2)
Kaufman-Scarborough, C.
(2)
Laroche, M.
(2)
Mascarenhas, O. A
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Grayson Associates
(447)
GRAYSON ASSOCIATES
(28)
발행년도
2001
(88)
2003
(80)
2006
(49)
2008
(48)
2000
(40)
2005
(39)
2007
(38)
2004
(34)
2002
(30)
1993
(28)
1983
(1)
더보기
(6)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
341.
서명
Profiling later aged female teens: mall shopping behavior and clothing choice
저자
Taylor, S. L.; Cosenza, R. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
342.
서명
Promoting brand benefits: the role of consumer psychographics and lifestyle
저자
Orth, U. R.; McDaniel, M.; Shellhammer, T.; Lopetcharat, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
343.
서명
Psychological and environmental antecedents of impulse buying tendency in the multichannel shopping context
저자
Park, J.; Lennon, S. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
344.
서명
Public privacy and politics
저자
Curran, C. M.; Richards, J. I.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
345.
서명
Purchase decision making and the increasing significance of family types
저자
Tinson, J.; Nancarrow, C.; Brace, I.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
346.
서명
Purchasing pirated software: an initial examination of Chinese consumers
저자
Wang, F.; Zhang, H.; Zang, H.; Ouyang, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
347.
서명
Purchasing power at the bottom of the pyramid: differences across geographic regions and income tiers
저자
Guesalaga, R.; Marshall, P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
348.
서명
Raising the bar: from corporate social responsibility to corporate social performance
저자
Rundle-Thiele, S.; Ball, K.; Gillespie, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
349.
서명
Reactions to unethical consumer behavior across six countries
저자
Babakus, E.; Cornwell, T. B.; Mitchell, V.; Schlegelmilch, B.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
350.
서명
Recognizing cross-cultural differences in consumer complaint behavior and intentions: An empirical examination/
저자
Liu, Raymond R
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
351.
서명
Recognizing cross-cultural differences in consumer complaint behavior and intentions: an empirical examination
저자
Liu, R. R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
352.
서명
Reconceptualising the strategic role of loyalty schemes
저자
Rowley, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
353.
서명
Relations among attractiveness of endorsers, match-up, and purchase intention in sport marketing in China
저자
Liu, M. T.; Huang, Y. Y.; Minghua, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
354.
서명
Religiosity and the construction of a cultural-consumption identity
저자
Lindridge, A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
355.
서명
Segmenting customer-brand relations: beyond the personal relationship metaphor
저자
Story, J.; Hess, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
356.
서명
Segment intenders and non-intenders in China's property market: a hybrid approach
저자
Wang, C. C. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
357.
서명
SegmentTalk: the difference engine: a comparison of loyalty marketing perceptions among specific US consumer segments
저자
Ferguson, R.; Hlavinka, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
358.
서명
Self-congruity and product evaluation: a cross-cultural study
저자
Quester, P. G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
359.
서명
Selling home entertainment on the Internet: an overview of a dynamic marketplace
저자
McQuitty, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
360.
서명
Senior Citizen Discount Programs: Which Seniors to Target and Why
저자
Spiller, L. D.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
임시보관함보기
하단메뉴