충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
475건 중 475건 출력
2/24 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
An empirical validation of a loyalty model based on expectation disconfirmation 미리보기
저자
Yoon, S.-J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
An inquiry into the ethical perceptions of sub-cultural groups in the US: Hispanics versus Anglos 미리보기
저자
Shepherd, P. L.; Tsalikis, J.; Seaton, B.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
An inquiry into the factors that impact on consumer appreciation of a board game 미리보기
저자
d'Astous, A.; Gagnon, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
An investigation of the new generic consumer 미리보기
저자
Herstein, R.; Tifferet, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Annoying, intrusive, ... and constitutional: telemarketing and the national Do-Not-Call Registry 미리보기
저자
Galloway, C. S.; Brown, S. P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Antecedents of green purchases: a survey in China 미리보기
저자
Chan, R. Y. K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
A phenomenological investigation of Internet usage among older individuals 미리보기
저자
Trocchia, P. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Appreciating, understanding and applying universal moral principles 미리보기
저자
Cohen, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
A practical method for uncovering the direct and indirect relationships between human values and consumer purchases 미리보기
저자
Allen, M. W.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
A profitable new definition of health 미리보기
저자
Myers, S. W.; Stafford, M. R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Are pub discount cards loyalty cards? 미리보기
저자
Hobbs, R.; Rowley, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Asian-American consumers as a unique market segment: fact or fallacy? 미리보기
저자
Kaufman-Scarborough, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
A snapshot or a painting? Metaphors, myths, misuses and misunderstandings of marketing research information by journalists and other people who should know better 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Assessing new product potential in an international context: lessons learned in Thailand 미리보기
저자
Vallaster, C.; Hasen÷hrl, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
A strategic approach to building online customer loyalty: integrating customer profitability tiers 미리보기
저자
Pitta, D.; Franzak, F.; Fowler, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
A test of the validity of Hofstede's cultural framework 미리보기
저자
Blodgett, J. G.; Bakir, A.; Rose, G. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
A Value-Based Orientation to New Product Planning 미리보기
저자
Mazumdar, T.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Baby boom consumers and technology: shooting down stereotypes 미리보기
저자
Niemela-Nyrhinen, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Baby boomers and busters: an exploratory investigation of attitudes toward marketing, advertising and consumerism 미리보기
저자
Roberts, J. A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Book reviews /// 미리보기
저자
Lantos, Geoffrey R
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴