주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
475
건 중
475
건 출력
6/24
페이지
제한항목
GRAYSON ASSOCIATES
검색결과제한
자료유형
기사
(474)
연간물
(1)
저자
Rotfeld, H. J.
(22)
Pitta, Dennis A
(10)
Wolburg, J. M.
(7)
Pitta, D. A.
(6)
Duffy, D. L.
(5)
Ferguson, R.; Hlavinka, K.
(5)
00
(4)
Lantos, G. P.
(4)
Lantos, Geoffrey P
(4)
Chan, K.
(3)
Clarke, P.
(3)
Rotfeld, H. J
(3)
Shoham, A.; Dalakas, V.
(3)
Alpert, F.
(2)
Cahill, D. J.
(2)
Chan, K.; McNeal, J. U.
(2)
Davis, S.
(2)
Ferguson, R.
(2)
Fitzmaurice, J.
(2)
Fugate, D. L.
(2)
Henry, P.
(2)
Herbig, P.
(2)
Kaufman-Scarborough, C.
(2)
Laroche, M.
(2)
Mascarenhas, O. A
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Grayson Associates
(447)
GRAYSON ASSOCIATES
(28)
발행년도
2001
(88)
2003
(80)
2006
(49)
2008
(48)
2000
(40)
2005
(39)
2007
(38)
2004
(34)
2002
(30)
1993
(28)
1983
(1)
더보기
(6)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
101.
서명
Consumers' perceptions of the country-of-origin effect on purchasing intentions of (in)conspicuous products
저자
Piron, F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
Consumer tradeoffs in on-line textbook purchasing
저자
Talaga, J. A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
Consumer tradeoffs in on-line textbook purchasing/
저자
Talaga, James A
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
Consumption patterns of Chinese urban and rural consumers
저자
Sun, T.; Wu, G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
Consumption values and relationships: segmenting the market for frequency programs
저자
Long, M. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
Coordinating Sales and Marketing in Consumer Goods Firms
저자
Cespedes, F. V.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
Creating Diderot unities - quest for possible selves?
저자
Davis, T.; Gregory, G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
Creating passion to engage versus enrage consumer co-creators with agency co-conspirators: unleashing creativity
저자
Sasser, S. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
Creative women in advertising agencies: why so few "babes in boyland"?
저자
Broyles, S. J.; Grow, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
Credit card consumers: college students' knowledge and attitude
저자
Warwick, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
Cross-cultural consumer values, needs and purchase behavior
저자
Kim, J.-O.; Forsythe, S.; Gu, Q.; Moon, S. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
112.
서명
Crossing the bridge to poverty, with low-cost cars
저자
waeyenberg, S. V.; Hens, L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
Customer loyalty and customer loyalty programs
저자
Uncles, M. D.; Dowling, G. R.; Hammond, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
Customer loyalty and customer loyalty programs/
저자
Uncles, M. D
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
Customer loyalty programs: are they fair to consumers?
저자
Lacey, R.; Sneath, J. Z.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
Customer satisfaction and loyalty in a digital environment: an empirical test
저자
Donio', J.; Massari, P.; Passiante, G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
Customer satisfaction and loyalty: start with the product, culminate with the brand
저자
Torres-Moraga, E.; Vasquez-Parraga, A. Z.; Zamora-Gonzalez, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
Customer value-chain involvement for co-creating customer delight
저자
Mascarenhas, O. A.; Kesavan, R.; Bernacchi, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
Decision '08: event marketing or product sampling?
저자
Johnson, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
Decision making process of community organic food consumers: an exploratory study
저자
Essoussi, L. H.; Zahaf, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴