주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
475
건 중
475
건 출력
7/24
페이지
제한항목
GRAYSON ASSOCIATES
검색결과제한
자료유형
기사
(474)
연간물
(1)
저자
Rotfeld, H. J.
(22)
Pitta, Dennis A
(10)
Wolburg, J. M.
(7)
Pitta, D. A.
(6)
Duffy, D. L.
(5)
Ferguson, R.; Hlavinka, K.
(5)
00
(4)
Lantos, G. P.
(4)
Lantos, Geoffrey P
(4)
Chan, K.
(3)
Clarke, P.
(3)
Rotfeld, H. J
(3)
Shoham, A.; Dalakas, V.
(3)
Alpert, F.
(2)
Cahill, D. J.
(2)
Chan, K.; McNeal, J. U.
(2)
Davis, S.
(2)
Ferguson, R.
(2)
Fitzmaurice, J.
(2)
Fugate, D. L.
(2)
Henry, P.
(2)
Herbig, P.
(2)
Kaufman-Scarborough, C.
(2)
Laroche, M.
(2)
Mascarenhas, O. A
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Grayson Associates
(447)
GRAYSON ASSOCIATES
(28)
발행년도
2001
(88)
2003
(80)
2006
(49)
2008
(48)
2000
(40)
2005
(39)
2007
(38)
2004
(34)
2002
(30)
1993
(28)
1983
(1)
더보기
(6)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
121.
서명
Differentiation through Customer Involvement in Production or Delivery
저자
Song, J. H.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
Digital piracy of MP3s: consumer and ethical predispositions
저자
Lysonski, S.; Durvasula, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
Dimensions of consumer knowledge and its impacts on country of origin effects among Australian consumers: a case of fast-consuming product
저자
Phau, I.; Suntornnond, V.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
Direct selling as the next channel
저자
Duffy, D. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
Direct-to-consumer advertising and young consumers: building brand value
저자
E. Baca, E.; Holguin Jr, J.; W. Stratemeyer, A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
Direct-to-consumer advertising of prescription drugs: help or hindrance to the public's health?
저자
Finlayson, G.; Mullner, R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
Direct-to-consumer prescription drug advertising: a study of consumer attitudes and behavioral intentions
저자
Singh, T.; Smith, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
Direct-to-consumer prescription drug advertising: concerns and evidence on consumers' benefit
저자
Shin, J.; Moon, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
129.
서명
Disloyalty: a closer look at non-loyals
저자
Rowley, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
Do consumers know what they want?
저자
Riquelme, H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
Does marketing undermine public health?
저자
Royne, M. B.; Levy, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
Does parent satisfaction with a childcare provider matter for loyalty?
저자
Keiningham, T. L.; Aksoy, L.; Andreassen, T. W.; Estrin, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
Domestic consumption: rational, affective or normative choice?
저자
Vida, I.; Reardon, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
Do-not-call as the US Government's improvement to telemarketing efficiency
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
Do role models influence teenagers' purchase intentions and behavior?
저자
Martin, C. A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
Drawing the line between targeting and patronizing: how "vulnerable" are the vulnerable?
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
DTC pharmaceutical advertising: the debate's not over
저자
Handlin, A.; Mosca, J. B.; Forgione, D. A.; Pitta, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
DTC pharmaceutical advertising: the debate's not over/
저자
Handlin, A
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
Editorial ///
저자
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
Editorial advisory board/
저자
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴