주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
475
건 중
475
건 출력
9/24
페이지
제한항목
GRAYSON ASSOCIATES
검색결과제한
자료유형
기사
(474)
연간물
(1)
저자
Rotfeld, H. J.
(22)
Pitta, Dennis A
(10)
Wolburg, J. M.
(7)
Pitta, D. A.
(6)
Duffy, D. L.
(5)
Ferguson, R.; Hlavinka, K.
(5)
00
(4)
Lantos, G. P.
(4)
Lantos, Geoffrey P
(4)
Chan, K.
(3)
Clarke, P.
(3)
Rotfeld, H. J
(3)
Shoham, A.; Dalakas, V.
(3)
Alpert, F.
(2)
Cahill, D. J.
(2)
Chan, K.; McNeal, J. U.
(2)
Davis, S.
(2)
Ferguson, R.
(2)
Fitzmaurice, J.
(2)
Fugate, D. L.
(2)
Henry, P.
(2)
Herbig, P.
(2)
Kaufman-Scarborough, C.
(2)
Laroche, M.
(2)
Mascarenhas, O. A
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Grayson Associates
(447)
GRAYSON ASSOCIATES
(28)
발행년도
2001
(88)
2003
(80)
2006
(49)
2008
(48)
2000
(40)
2005
(39)
2007
(38)
2004
(34)
2002
(30)
1993
(28)
1983
(1)
더보기
(6)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
161.
서명
Family consumer decision making in Israel: the role of teens and parents/
저자
Shoham, A
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
162.
서명
Family structure and influence in family decision making
저자
Lee, C. K. C.; Beatty, S. E.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
163.
서명
Fanatical consumers: towards a framework for research
저자
Redden, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
164.
서명
Fashion orientation, credit card use, and compulsive buying
저자
Park, H. J.; Burns, L. D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
165.
서명
Female Nudity: Attitudes Toward the Ad and the Brand, and Implications for Advertising Strategy
저자
LaTour, M. S.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
166.
서명
Finding the redemption sweet spot: debunking the top ten myths about couponing
저자
Meyers, P.; Litt, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
167.
서명
Firms' complaint handling policies and consumer complaint voicing
저자
Huppertz, J. W.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
168.
서명
For the drugs we need
저자
Jack Rotfeld, H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
169.
서명
Gaining competitive advantage through customer value oriented management/
저자
Huber, Frank
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
170.
서명
Gaining competitive advantage through customer value oriented management
저자
Huber, F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
171.
서명
Gender differences in information search strategies for a Christmas gift
저자
Laroche, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
172.
서명
Gerontographics: A Scientific Approach to Analyzing and Targeting the Mature Market
저자
Moschis, G. P.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
173.
서명
Girl power and word-of-mouth behavior in the flourishing sports market
저자
Bush, V. D.; Bush, A. J.; Clark, P.; Bush, R. P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
174.
서명
Globalization, expectations model of economic nationalism, and consumer behavior
저자
Akhter, S. H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
175.
서명
Global marketing of lifesaving drugs: an analogical model
저자
A. Mascarenhas, O.; Kesavan, R.; Bernacchi, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
176.
서명
Great Expectations: Why Predictions Go Awry
저자
Brody, H.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
177.
서명
"GROw"ing up: tweenagers' involvement in family decision making
저자
Tinson, J.; Nancarrow, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
178.
서명
Guilty through association: brand association transfer to brand alliances
저자
James, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
179.
서명
Herbal product claims: boundaries of marketing and science
저자
Y. Crawford, S.; Leventis, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
180.
서명
He said, she said ... they said: parents' and children's assessment of children's influence on family consumption decisions
저자
Shoham, A.; Dalakas, V.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴