충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
475건 중 475건 출력
14/24 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
261.
서명
Misplaced marketing: the social harm of public service advertising 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
262.
서명
Misplaced marketing Who do you hire when the advertising audience isn't you?/ 미리보기
저자
Rotfeld, H. J
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
263.
서명
Misplaced marketing Who do you hire when the advertising audience isn't you? 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
264.
서명
Misplaced marketing: why television is the "wrong" environment for public service advertising campaigns 미리보기
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
265.
서명
Misplaced paranoia over subliminal advertising: what's the big uproar this time? 미리보기
저자
Broyles, S. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
266.
서명
Mistaking a marketing perspective for ethical analysis: when consumers can't know that they should want 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
267.
서명
Mistaking demographic segments for people: another source of customer abuse 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
268.
서명
Misusing marketing in misleading voters 미리보기
저자
Jevons, C.; Carroll, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
269.
서명
M-loyalty: winning strategies for mobile carriers 미리보기
저자
Lim, H.; Widdows, R.; Park, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
270.
서명
Movie theaters' suicide-by-advertising with income from abusing customers 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
271.
서명
Multi-channel marketing in the retail environment 미리보기
저자
Duffy, D. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
272.
서명
Multi-channel shopping: understanding what drives channel choice 미리보기
저자
Schoenbachler, D. D.; Gordon, G. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
273.
서명
Music marketing: music consumption imagery in the UK and New Zealand 미리보기
저자
Martin, B. A. S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
274.
서명
Navigating a hybrid cultural identity: Hispanic teenagers' fashion consumption influences 미리보기
저자
Chattalas, M.; Harper, H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
275.
서명
Neuromarketing: a layman's look at neuroscience and its potential application to marketing practice 미리보기
저자
Fugate, D. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
276.
서명
Non-functional motives for online shoppers: why we click 미리보기
저자
Parsons, A. G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
277.
서명
Number 2 - Abstracts and keywords /// 미리보기
저자
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
278.
서명
Number 2 - Access to Journal of Consumer Marketing online/ 미리보기
저자
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
279.
서명
Number 2 - A practical method for uncovering the direct and indirect relationships between human values and consumer purchases/ 미리보기
저자
Allen, Michael W
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
280.
서명
Number 2 - Book reviews /// 미리보기
저자
Lantos, Geoffrey P
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴