충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
475건 중 475건 출력
17/24 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
321.
서명
Older adults' perceptions and understanding of direct-to-consumer advertising 미리보기
저자
Jones, S. C.; Mullan, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
322.
서명
Online relationships and the consumer's right to privacy 미리보기
저자
Franzak, F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
323.
서명
Our Byzantine heritage: consumption of the past and its experiential benefits 미리보기
저자
Chronis, A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
324.
서명
Parental communication patterns and children's Christmas requests 미리보기
저자
Clarke, P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
325.
서명
Parental influence on the purchase of luxury brands of infant apparel: an exploratory study in Hong Kong/ 미리보기
저자
Prendergast, G
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
326.
서명
Parental influence on the purchase of luxury brands of infant apparel: an exploratory study in Hong Kong 미리보기
저자
Prendergast, G.; Wong, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
327.
서명
Parent-child communications about consumption and advertising in China/ 미리보기
저자
Chan, K
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
328.
서명
Parent-child communications about consumption and advertising in China 미리보기
저자
Chan, K.; McNeal, J. U.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
329.
서명
Patient/enrollee satisfaction with healthcare and health plan 미리보기
저자
Braunsberger, K.; Gates, R. H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
330.
서명
Patronage motives of mature consumers in the selection of food and grocery stores 미리보기
저자
Moschis, G.; Curasi, C.; Bellenger, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
331.
서명
Pharmaceutical marketing on the internet: marketing techniques and customer profile 미리보기
저자
Gura?u, C. l.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
332.
서명
Playing the zero-sum game with diversity: who's the worthiest of them all? 미리보기
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
333.
서명
Polychronic tendency analysis: a new approach to understanding women's shopping behaviors 미리보기
저자
Lindquist, J. D.; Kaufman-Scarborough, C. F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
334.
서명
Positioning strategies in the value-added chain of the biopharmaceutical sector: the case of UK SMEs 미리보기
저자
Gurau, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
335.
서명
Price Signaling: Does it Ever Work? 미리보기
저자
Alpert, F.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
336.
서명
Primary care physicians' attitudes toward direct-to-consumer advertising of prescription drugs: still crazy after all these years 미리보기
저자
Paul, D. P.; Handlin, A.; Stanton, A. D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
337.
서명
Privacy and one-to-one marketing: resolving the conflict 미리보기
저자
Pitta, D. A.; Franzak, F.; Laric, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
338.
서명
Privacy and one-to-one marketing: resolving the conflict/ 미리보기
저자
Pitta, D. A
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
339.
서명
Product personality and its influence on consumer preference 미리보기
저자
Govers, P. C.; Schoormans, J. P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
340.
서명
Pro-environmental products: marketing influence on consumer purchase decision 미리보기
저자
Pickett-Baker, J.; Ozaki, R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴