충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
475건 중 475건 출력
19/24 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
361.
서명
Shades of green: linking environmental locus of control and pro-environmental behaviors 미리보기
저자
Cleveland, M.; Kalamas, M.; Laroche, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
362.
서명
Shopping for a better world? An interpretive study of the potential for ethical consumption within the older market 미리보기
저자
Carrigan, M.; Szmigin, I.; Wright, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
363.
서명
Smoking cessation: why do smokers fail? 미리보기
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
364.
서명
Sorry for your loss, now when will we be paid? Customer service after death of a customer 미리보기
저자
Quilliam, E. T.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
365.
서명
South Africa poised to become a loyalty marketing gem 미리보기
저자
Olivier, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
366.
서명
Splurge purchases and materialism 미리보기
저자
Fitzmaurice, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
367.
서명
Splurge purchases and materialism 미리보기
저자
Fitzmaurice, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
368.
서명
Spot the difference: consumer responses towards counterfeits 미리보기
저자
Ang, S. H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
369.
서명
Store visits and information sources among urban Chinese children 미리보기
저자
Chan, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
370.
서명
Strategic Green Marketing 미리보기
저자
McDaniel, S. W.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
371.
서명
Strategies for Environmental Advertising 미리보기
저자
Davis, J. J.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
372.
서명
Strategies for influencing parental decisions on food purchasing 미리보기
저자
Marquis, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
373.
서명
Strengthening Coupon Offers by Requiring More from the Customer 미리보기
저자
Porter, A. L.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
374.
서명
Successful marketing by multinational firms to the bottom of the pyramid: connecting share of heart, global "umbrella brands", and responsible marketing 미리보기
저자
Wood, V. R.; Pitta, D. A.; Franzak, F. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
375.
서명
Switching barriers in consumer markets: an investigation of the financial services industry 미리보기
저자
Colgate, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
376.
서명
Systematic variation in purchase orientations across social classes 미리보기
저자
Henry, P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
377.
서명
Targeting consumers who are willing to pay more for environmentally friendly products 미리보기
저자
Laroche, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
378.
서명
Teen perceptions of disclosure in buzz marketing 미리보기
저자
Ahuja, R. D.; Michels, T. A.; Walker, M. M.; Weissbuch, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
379.
서명
Telecom's search for the ultimate customer loyalty platform 미리보기
저자
Ferguson, R.; Brohaugh, B.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
380.
서명
"Tell her she's wrong!" Triangulation as a spousal influence strategy 미리보기
저자
Bokek-Cohen, Y. a.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴