충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
475건 중 475건 출력
20/24 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
381.
서명
The African American consumer revisited: brand loyalty, word-of-mouth and the effects of the black experience 미리보기
저자
Podoshen, J. S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
382.
서명
The American Hospital Association's Annual Survey of Hospitals: a critical appraisal 미리보기
저자
Mullner, R.; Chung, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
383.
서명
The art of storytelling: how loyalty marketers can build emotional connections to their brands 미리보기
저자
Papadatos, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
384.
서명
The association endorsement and consumers' intention to purchase 미리보기
저자
Daneshvary, R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
385.
서명
The boundaries of strategic corporate social responsibility 미리보기
저자
Lantos, G. P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
386.
서명
The butterfly effect: estimating ?faux-new? customers 미리보기
저자
Schumacher, N.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
387.
서명
The COLLOQUY loyalty marketing census: sizing up the US loyalty marketing industry 미리보기
저자
Ferguson, R.; Hlavinka, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
388.
서명
The company-cause-customer fit decision in cause-related marketing 미리보기
저자
Gupta, S.; Pirsch, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
389.
서명
The demand chain as an integral component of the value chain 미리보기
저자
Walters, D.; Rainbird, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
390.
서명
The de-marketing of smokeless tobacco for harm reduction 미리보기
저자
Capella, M. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
391.
서명
The demise of Native American mascots: it's time to do the right thing 미리보기
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
392.
서명
The effect of attitude and perception on consumer complaint intentions/ 미리보기
저자
Kim, C
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
393.
서명
The effect of attitude and perception on consumer complaint intentions 미리보기
저자
Kim, C.; Kim, S.; Im, S.; Shin, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
394.
서명
The effect of brand extension strategies upon brand image 미리보기
저자
Martinez, E.; Chernatony, L. d.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
395.
서명
The effect of consumer-based brand equity on firms' financial performance/ 미리보기
저자
Kim, H.-b
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
396.
서명
The effect of consumer-based brand equity on firms' financial performance 미리보기
저자
Kim, H.-b.; Kim, W. G.; An, J. A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
397.
서명
The effect of framing on willingness to buy private brands 미리보기
저자
Gamliel, E.; Herstein, R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
398.
서명
The effect of perceived product characteristics on private brand purchases 미리보기
저자
Kwon, K. N.; Lee, M. H.; Kwon, Y. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
399.
서명
The effect of strategic and tactical cause-related marketing on consumers' brand loyalty 미리보기
저자
Brink, D. v.; Odekerken-Schr÷der, G.; Pauwels, P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
400.
서명
The effects of aging on brand attitude measurement 미리보기
저자
Jayanti, R. K.; McManamon, M. K.; Whipple, T. W.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴