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401.
서명
The effects of brand associations on consumer response
저자
del Rio, A. B.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
402.
서명
The effects of corporate brand attributes on attitudinal and behavioural consumer loyalty
저자
Anisimova, T. A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
403.
서명
The effects of multiple-ads and multiple-brands on consumer attitude and purchase behavior
저자
Teng, L.; Laroche, M.; Zhu, H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
404.
서명
The effects of risk disclosure and ad involvement on consumers in DTC advertising
저자
Kavadas, C.; Katsanis, L. P.; LeBel, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
405.
서명
The effects of sex role orientation on family purchase decision making in Malaysia
저자
Sidin, S. M.; Zawawi, D.; Yee, W.; Busu, R.; Hamzah, Z. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
406.
서명
The elderly's internet usage: an updated look
저자
Reisenwitz, T.; Iyer, R.; Kuhlmeier, D. B.; Eastman, J. K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
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원문제공마감년
407.
서명
The evolution of customer loyalty strategy
저자
Duffy, D. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
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원문제공마감년
408.
서명
The Exclusive Value Principle: The Basis for Prestige Pricing
저자
Groth, J. C.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
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원문제공마감년
409.
서명
The impact of consumer environments on consumption patterns of children from disparate socioeconomic backgrounds/
저자
Page, Christine
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
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410.
서명
The impact of consumer environments on consumption patterns of children from disparate socioeconomic backgrounds
저자
Page, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
411.
서명
The impact of country of design and country of manufacture on consumer perceptions of bi-national products' quality: an empirical model based on the concept of fit
저자
Hamzaoui, L.; Merunka, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
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412.
서명
The impact of gender differences on change in satisfaction over time
저자
Bendall-Lyon, D.; Powers, T. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
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413.
서명
The influence of the country-of-origin image, product knowledge and product involvement on consumer purchase decisions: an empirical study of insurance and catering services in Taiwan
저자
Lin, L. Y.; Chen, C. S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
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414.
서명
The largest segments that should not be served: higher education marketing serving the growing slacker segment
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
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415.
서명
The long tail of loyalty: how personalized dialogue and customized rewards will change marketing forever
저자
Ferguson, R.; Hlavinka, K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
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416.
서명
The management and consumption of organisational creativity
저자
Powell, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
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417.
서명
The Marketing Concept: A Forgotten Aid for Marketing High-Technology Products
저자
Cahill, D. J.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
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418.
서명
The MDPS method of message theme development: a new tool for managers/
저자
Mowen, J. C
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
419.
서명
The MDPS method of message theme development: a new tool for managers
저자
Mowen, J. C.; Harris, E. G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
420.
서명
The moderating effects of product involvement on situational brand choice
저자
Xue, F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
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저널기사
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