주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
444
건 중
444
건 출력
10/23
페이지
제한항목
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
검색결과제한
자료유형
기사
(443)
연간물
(1)
저자
Desai, P.S.
(5)
Sudhir, K.
(4)
Jain, S.
(3)
Zhang, Yao; Bradlow, Eric T.; Small, Dylan S.
(3)
Albuquerque, P.; Bronnenberg, B.J.
(2)
Fossen, Beth L.; Schweidel, David A.
(2)
Kuksov, D.; Wang, K.
(2)
Moorman, C.; Ferraro, R.; Huber, J.
(2)
Moorthy, S.
(2)
Nishida, Mitsukuni
(2)
Sinitsyn, Maxim
(2)
Yoganarasimhan, H.
(2)
Abhishek, Vibhanshu; Hosanagar, Kartik; Fader, Peter S.
(1)
Ahn, Dae-Yong; Duan, Jason A.; Mela, Carl F.
(1)
Albuquerque, P.; Pavlidis, P.; Chatow, U.; Chen, K.-Y.; Jamal, Z.
(1)
Alexandrov, A.; Bedre-Defolie, O.
(1)
Amaldoss, Wilfred; Jerath, Kinshuk; Sayedi, Amin
(1)
Amaldoss, W.; He, C.
(1)
Ameri, Mina; Honka, Elisabeth; Xie, Ying
(1)
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Ghose, Anindya
(1)
Ansari, Asim; Li, Yang; Zhang, Jonathan Z.
(1)
Aravindakshan, Ashwin; Rubel, Olivier; Rutz, Oliver
(1)
Ascarza, Eva; Netzer, Oded; Hardie, Bruce G. S.
(1)
Ascarza, E.; Hardie, B.G.S.
(1)
August, Terrence; Dao, Duy; Shin, Hyoduk
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
(444)
Institute for operations research and the managemet sciences
(1)
발행년도
2012
(70)
2015
(60)
2013
(59)
2016
(54)
2017
(54)
2014
(52)
2018
(52)
2019
(42)
1982
(1)
더보기
(4)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
181.
서명
Incorporating Direct Marketing Activity into Latent Attrition Models We provide a framework for incorporating direct marketing activity into latent attrition models, accounting for the nonrandom nature of the organization's direct marketing efforts
저자
Schweidel, D.A.; Knox, G.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
182.
서명
Incorporating Emotions into Evaluation and Choice Models: Application to Kmart Australia
저자
Roberts, Ken; Roberts, John H.; Danaher, Peter J.; Raghavan, Rohan
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
183.
서명
Inference for Product Competition and Separable Demand
저자
Smith, Adam N.; Rossi, Peter E.; Allenby, Greg M.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
184.
서명
Inferring the Economics of Store Density from Closures: The Starbucks Case
저자
Guler, Ali Umut
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
185.
서명
Informal Lending in Emerging Markets
저자
Bao, Weining; Ni, Jian; Singh, Shubhranshu
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
186.
서명
Information Processing Pattern and Propensity to Buy: An Investigation of Online Point-of-Purchase Behavior We provide an empirical examination of the link between information processing pattern and purchase behavior in a field setting
저자
Mintz, O.; Currim, I.S.; Jeliazkov, I.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
187.
서명
In-Store Advertising by Competitors
저자
Kuksov, Dmitri; Prasad, Ashutosh; Zia, Mohammad
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
188.
서명
Intertemporal Movie Distribution: Versioning When Customers Can Buy Both Versions We characterize how a studio should plan the release of a movie across different channels
저자
Calzada, J.; Valletti, T.M.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
189.
서명
Intraconnectivity and Interconnectivity: When Value Creation May Reduce Profits Valuable-to-consumers product connectivity enhancements, even when costless to the firm, may result in lower profits
저자
He, T.; Kuksov, D.; Narasimhan, C.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
190.
서명
Intrinsic vs. Image-Related Utility in Social Media: Why Do People Contribute Content to Twitter? We empirically study the motivations of noncommercial users to contribute content to social media in the context of the popular microblogging site Twitter
저자
Toubia, O.; Stephen, A.T.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
191.
서명
Introducing A New Section—Marketing Science: Frontiers
저자
Sudhir, K.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
192.
서명
Introducing Marketing Science Institute Research Priorities to Marketing Science
저자
Desai, P.S.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
193.
서명
Introduction to Theory and Practice in Marketing Conference Special Section of Marketing Science
저자
Gupta, S.; Hanssens, D.; Hauser, J.R.; Lehmann, D.; Schmitt, B.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
194.
서명
Introduction to the Special Issue on the Emergence and Impact of User-Generated Content
저자
Fader, P.S.; Winer, R.S.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
195.
서명
Introduction to the Special Section on Mobile Technologies
저자
Sudhir, K.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
196.
서명
Investigating Purchase Conversion by Uncovering Online Visit Patterns
저자
Park, Chang Hee; Park, Young-Hoon
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
197.
서명
Investigating the Drivers of Consumer Cross-Category Learning for New Products Using Multiple Data Sets We develop a heterogeneous, multicategory framework by employing multiple data sets to analyze the role of consumer-intrinsic influences, external factors, and marketing activities of the firm in the formation and evolution of consumer preferences across categories
저자
Sridhar, K.; Bezawada, R.; Trivedi, M.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
198.
서명
Investigating the Relationship Between the Content of Online Word of Mouth, Advertising, and Brand Performance
저자
Gopinath, S.; Thomas, J.S.; Krishnamurthi, L.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
199.
서명
Investigating the Spillover Effect of Keyword Market Entry in Sponsored Search Advertising
저자
Lu, Shijie; Yang, Sha
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
200.
서명
Invited Paper: A Keyword History of Marketing Science
저자
Mela, C.F.; Roos, J.; Deng, Y.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴