충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
444건 중 444건 출력
10/23 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
181.
서명
Incorporating Direct Marketing Activity into Latent Attrition Models We provide a framework for incorporating direct marketing activity into latent attrition models, accounting for the nonrandom nature of the organization's direct marketing efforts 미리보기
저자
Schweidel, D.A.; Knox, G.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
182.
서명
Incorporating Emotions into Evaluation and Choice Models: Application to Kmart Australia 미리보기
저자
Roberts, Ken; Roberts, John H.; Danaher, Peter J.; Raghavan, Rohan
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
183.
서명
Inference for Product Competition and Separable Demand 미리보기
저자
Smith, Adam N.; Rossi, Peter E.; Allenby, Greg M.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
184.
서명
Inferring the Economics of Store Density from Closures: The Starbucks Case 미리보기
저자
Guler, Ali Umut
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
185.
서명
Informal Lending in Emerging Markets 미리보기
저자
Bao, Weining; Ni, Jian; Singh, Shubhranshu
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
186.
서명
Information Processing Pattern and Propensity to Buy: An Investigation of Online Point-of-Purchase Behavior We provide an empirical examination of the link between information processing pattern and purchase behavior in a field setting 미리보기
저자
Mintz, O.; Currim, I.S.; Jeliazkov, I.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
187.
서명
In-Store Advertising by Competitors 미리보기
저자
Kuksov, Dmitri; Prasad, Ashutosh; Zia, Mohammad
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
188.
서명
Intertemporal Movie Distribution: Versioning When Customers Can Buy Both Versions We characterize how a studio should plan the release of a movie across different channels 미리보기
저자
Calzada, J.; Valletti, T.M.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
189.
서명
Intraconnectivity and Interconnectivity: When Value Creation May Reduce Profits Valuable-to-consumers product connectivity enhancements, even when costless to the firm, may result in lower profits 미리보기
저자
He, T.; Kuksov, D.; Narasimhan, C.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
190.
서명
Intrinsic vs. Image-Related Utility in Social Media: Why Do People Contribute Content to Twitter? We empirically study the motivations of noncommercial users to contribute content to social media in the context of the popular microblogging site Twitter 미리보기
저자
Toubia, O.; Stephen, A.T.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
191.
서명
Introducing A New Section—Marketing Science: Frontiers 미리보기
저자
Sudhir, K.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
192.
서명
Introducing Marketing Science Institute Research Priorities to Marketing Science 미리보기
저자
Desai, P.S.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
193.
서명
Introduction to Theory and Practice in Marketing Conference Special Section of Marketing Science 미리보기
저자
Gupta, S.; Hanssens, D.; Hauser, J.R.; Lehmann, D.; Schmitt, B.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
194.
서명
Introduction to the Special Issue on the Emergence and Impact of User-Generated Content 미리보기
저자
Fader, P.S.; Winer, R.S.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
195.
서명
Introduction to the Special Section on Mobile Technologies 미리보기
저자
Sudhir, K.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
196.
서명
Investigating Purchase Conversion by Uncovering Online Visit Patterns 미리보기
저자
Park, Chang Hee; Park, Young-Hoon
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
198.
서명
Investigating the Relationship Between the Content of Online Word of Mouth, Advertising, and Brand Performance 미리보기
저자
Gopinath, S.; Thomas, J.S.; Krishnamurthi, L.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
199.
서명
Investigating the Spillover Effect of Keyword Market Entry in Sponsored Search Advertising 미리보기
저자
Lu, Shijie; Yang, Sha
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
200.
서명
Invited Paper: A Keyword History of Marketing Science 미리보기
저자
Mela, C.F.; Roos, J.; Deng, Y.
발행처
Institute for operations research and the managemet sciences(INFORMS)
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴