충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
346건 중 346건 출력
17/18 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
321.
서명
The Urge to Splurge: A Terror Management Account of Materialism and Consumer Behavior 미리보기
저자
Arndt, J.; Solomon, S.; Kasser, T.; Sheldon, K. M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
322.
서명
The Urge to Splurge Revisited: Further Reflections on Applying Terror Management Theory to Materialism and Consumer Behavior 미리보기
저자
Arndt, J.; Solomon, S.; Kasser, T.; Sheldon, K. M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
323.
서명
The Use of Cues Depends on Goals: Store Reputation Affects Product Judgments When Social Identity Goals Are Salient 미리보기
저자
Lee, K.; Shavitt, S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
324.
서명
The Values and Lifestyles of Idiocentrics and Allocentrics in an Individualist Culture: A Descriptive Approach 미리보기
저자
Dutta-Bergman, M. J.; Wells, W. D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
325.
서명
Three Rs of Interpersonal Consumer Guilt: Relationship, Reciprocity, Reparation 미리보기
저자
Dahl, D. W.; Honea, H.; Manchanda, R. V.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
326.
서명
Towards Dimensionalizing Warranty Information: The Role of Consumer Costs of Warranty Redemption 미리보기
저자
Pratap Jain, S.; Slotegraaf, R. J.; Lindsey, C. D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
327.
서명
Trying Hard or Hardly Trying: An Analysis of Context Effects in Choice 미리보기
저자
Dhar, R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
328.
서명
Typologies of Compulsive Buying Behavior: A Constrained Clusterwise Regression Approach 미리보기
저자
DeSarbo, W. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
329.
서명
Understanding Materialism Among Youth 미리보기
저자
Goldberg, M. E.; Gorn, G. J.; Peracchio, L. A.; Bamossy, G.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
330.
서명
Understanding Voter Vengeance 미리보기
저자
Nasr Bechwati, N.; Morrin, M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
331.
서명
Values, Susceptibility to Normative Influence, and Attribute Importance Weights: A Nomological Analysis 미리보기
저자
Batra, R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
332.
서명
Volunteer Behavior: A Hierarchical Model Approach for Investigating Its Trait and Functional Motive Antecedents 미리보기
저자
Mowen, J. C.; Sujan, H.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
333.
서명
Web-Based Chatting: Consumer Communication in Cyberspace 미리보기
저자
Zinkhan, G.; Kwak, H.; Morrison, M.; Peters, C. O.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
334.
서명
What Do We Do Unconsciously? And How? 미리보기
저자
Dijksterhuis, A.; Smith, P. K.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
335.
서명
What is a Leather Iron or a Bird Phone? Using Conceptual Combinations to Generate and Understand New Product Concepts 미리보기
저자
Gill, T.; Dube, L.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
336.
서명
What's in a Name? Persuasion Perhaps 미리보기
저자
Garner, R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
337.
서명
When Arousal Influences Ad Evaluation and Valence Does Not (and Vice Versa) 미리보기
저자
Gorn, G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
338.
서명
When Brand Attitudes Affect the Customer Satisfaction-Loyalty Relation: The Moderating Role of Product Involvement 미리보기
저자
Suh, J. C.; Yi, Y.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
339.
서명
When Categorization Is Ambiguous: Factors That Facilitate the Use of a Multiple Category Inference Strategy 미리보기
저자
Gregan-Paxton, J.; Hoeffler, S.; Zhao, M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
340.
서명
When Consumers' Self-Image Motives Fail 미리보기
저자
Kruger, J.; Galak, J.; Burrus, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 

하단메뉴