충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
346건 중 346건 출력
2/18 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Applying the Functional Theory of Attitudes to Understanding the Influence of Store Atmosphere on Store Inferences 미리보기
저자
Schlosser, A. E.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Appraising the Appraisal-Tendency Framework 미리보기
저자
Cavanaugh, L. A.; Bettman, J. R.; Luce, M. F.; Payne, J. W.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Approach-Avoidance Motivation and the Use of Affect as Information 미리보기
저자
Kramer, T.; Yoon, S. O.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
A Process Analysis of the Effects of Humorous Advertising Executions on Brand Claims Memory 미리보기
저자
Krishnan, H. S.; Chakravarti, D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Artifact or Meaningful Theoretical Constructs?: Examining Evidence for Nonbelief- and Belief-Based Attitude Change Processes 미리보기
저자
Priester, J. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
A Selective Hypothesis Testing Perspective on Price-Quality Inference and Inference-Based Choice 미리보기
저자
Cronley, M. L.; Posavac, S. S.; Meyer, T.; Kardes, F. R.; Kellaris, J. J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Assimilation or Contrast?: Comparison Relevance, Distinctness, and the Impact of Accessible Information on Consumer Judgments 미리보기
저자
Stapel, D. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
A Striking Lack of Evidence for Nonbelief-Based Attitude Formation and Change: A Response to Five Commentaries 미리보기
저자
Fishbein, M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
A Terror Management Perspective on the Persuasiveness of Fear Appeals 미리보기
저자
Shehryar, O.; Hunt, D. M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
A Theory of Regret Regulation 1.0 미리보기
저자
Zeelenberg, M.; Pieters, R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
A Theory of Regret Regulation 1.1 미리보기
저자
Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Avoiding Anxiety, Being in Denial, or Simply Stroking Self-Esteem: Why Self-Positivity? 미리보기
저자
Lin, Y. C.; Lin, C. H.; Raghubir, P.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Behavior Activation Is Not Enough 미리보기
저자
Janiszewski, C.; van Osselaer, S. M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Belief, Affect, and Attitude: Alternative Models of the Determinants of Attitude 미리보기
저자
Bodur, H. O.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Beyond Fact or Artifact: An Assessment of Fishbein and Middlestadt's Perspectives on Attitude Change Processes 미리보기
저자
Haugtvedt, C. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Biases in Predicting Preferences for the Whole Visual Patterns from Product Fragments 미리보기
저자
Zhao, S.; Meyer, R. J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Brand Congruity and Comparative Advertising: When and Why Comparative Advertisements Lead to Greater Elaboration 미리보기
저자
Priester, J. R.; Godek, J.; Nayakankuppum, D.; Park, K.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Brand Equity as a Signaling Phenomenon 미리보기
저자
Erdem, T.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Brand Personality Structures in the United States and Korea: Common and Culture-Specific Factors 미리보기
저자
Sung, Y.; Tinkham, S. F.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Buyers Versus Sellers: How They Differ in Their Responses to Framed Outcomes 미리보기
저자
Monga, A.; Zhu, R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴