충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
346건 중 346건 출력
3/18 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Buying, Bidding, Playing, or Competing? Value Assessment and Decision Dynamics in Online Auctions 미리보기
저자
Ariely, D.; Simonson, I.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Buying, Searching, or Browsing: Differentiating Between Online Shoppers Using In-Store Navigational Clickstream 미리보기
저자
Moe, W.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Category Attitude Measures: Exemplars as Inputs 미리보기
저자
Loken, B.; Joiner, C.; Peck, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Changing False Beliefs from Repeated Advertising: The Role of Claim-Refutation Alignment 미리보기
저자
Johar, G. V.; Roggeveen, A. L.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Comment on Social Marketing: Are We Fiddling While Rome Burns? 미리보기
저자
Wells, W. D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Communality as a Dimension of Service Relationships 미리보기
저자
Goodwin, C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Comparative Advertising: Effects of Structural Alignability on Target Brand Evaluations 미리보기
저자
Zhang, S.; Kardes, F. R.; Cronley, M. L.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Comparative Judgment Processes: The Effects of Task Objectives and Time Delay on Product Evaluations 미리보기
저자
Wang, J.; Wyer, R. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Comparative Versus Noncomparative Advertising: The Moderating Impact of Prepurchase Attribute Verifiability 미리보기
저자
Jain, S. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Comparing Journal of Consumer Psychology and Journal of Consumer Research 미리보기
저자
Alon, A.; Morrin, M.; Bechwati, N. N.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Computers as Situational Cues: Implications for Consumers Product Cognitions and Attitudes 미리보기
저자
Schlosser, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Consequences of Perceiving Oneself as Responsible for Obtaining a Discount: Evidence for Smart-Shopper Feelings 미리보기
저자
Schindler, R. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Consideration Set Overvaluation: When Impossibly Favorable Ratings of a Set of Brands Are Observed 미리보기
저자
Kardes, F. R.; Sanbonmatsu, D. M.; Cronley, M. L.; Houghton, D. C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Construal-Level Effects on Preference Stability, Preference-Behavior Correspondence, and the Suppression of Competing Brands 미리보기
저자
Kardes, F. R.; Cronley, M. L.; Kim, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Construal Levels and Psychological Distance: Effects on Representation, Prediction, Evaluation, and Behavior 미리보기
저자
Trope, Y.; Liberman, N.; Wakslak, C.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Construal Level Theory and Consumer Behavior 미리보기
저자
Liberman, N.; Trope, Y.; Wakslak, C.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Construal Level Theory as an Integrative Framework for Behavioral Decision-Making Research and Consumer Psychology 미리보기
저자
Fiedler, K.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Constructing Stable Preferences: A Look Into Dimensions of Experience and Their Impact on Preference Stability 미리보기
저자
Hoefiler, S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Construing Consumer Decision Making 미리보기
저자
Lynch, J. G.; Zauberman, G.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Consumer Acceptance of Online Agent Advice: Extremity and Positivity Effects 미리보기
저자
Gershoff, A.; Mukherjee, A.; Mukhopadhyay, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴