주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
346
건 중
346
건 출력
3/18
페이지
제한항목
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
검색결과제한
자료유형
기사
(346)
저자
Schwarz, N.
(7)
Maheswaran, D.
(6)
Arndt, J.; Solomon, S.; Kasser, T.; Sheldon, K. M.
(3)
Barone, M. J.
(3)
Herr, P. M.
(3)
Kardes, F. R.
(3)
Wyer, Jr., R. S.; Shavitt, S.
(3)
unknown
(3)
Aaker, J. L.
(2)
Alwitt, L. F.
(2)
Batra, R.
(2)
Dunning, D.
(2)
Forehand, M. R.; Grier, S.
(2)
Garner, R.
(2)
Goldberg, M. E.
(2)
Jain, S. P.
(2)
Kamins, M. A.
(2)
Krishnan, H. S.
(2)
Li, H.; Daugherty, T.; Biocca, F.
(2)
Menon, G.
(2)
Moon, Y.
(2)
Mowen, J. C.
(2)
White, T. B.
(2)
Wooten, D. B.
(2)
00
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
(200)
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
(146)
발행년도
2003
(46)
2004
(45)
2007
(38)
2002
(36)
2006
(33)
2005
(29)
1997
(23)
2000
(21)
1996
(17)
2001
(16)
1998
(15)
1999
(14)
2008
(9)
1995
(4)
더보기
(9)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
41.
서명
Buying, Bidding, Playing, or Competing? Value Assessment and Decision Dynamics in Online Auctions
저자
Ariely, D.; Simonson, I.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Buying, Searching, or Browsing: Differentiating Between Online Shoppers Using In-Store Navigational Clickstream
저자
Moe, W.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Category Attitude Measures: Exemplars as Inputs
저자
Loken, B.; Joiner, C.; Peck, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Changing False Beliefs from Repeated Advertising: The Role of Claim-Refutation Alignment
저자
Johar, G. V.; Roggeveen, A. L.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Comment on Social Marketing: Are We Fiddling While Rome Burns?
저자
Wells, W. D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Communality as a Dimension of Service Relationships
저자
Goodwin, C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Comparative Advertising: Effects of Structural Alignability on Target Brand Evaluations
저자
Zhang, S.; Kardes, F. R.; Cronley, M. L.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Comparative Judgment Processes: The Effects of Task Objectives and Time Delay on Product Evaluations
저자
Wang, J.; Wyer, R. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Comparative Versus Noncomparative Advertising: The Moderating Impact of Prepurchase Attribute Verifiability
저자
Jain, S. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Comparing Journal of Consumer Psychology and Journal of Consumer Research
저자
Alon, A.; Morrin, M.; Bechwati, N. N.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Computers as Situational Cues: Implications for Consumers Product Cognitions and Attitudes
저자
Schlosser, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Consequences of Perceiving Oneself as Responsible for Obtaining a Discount: Evidence for Smart-Shopper Feelings
저자
Schindler, R. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Consideration Set Overvaluation: When Impossibly Favorable Ratings of a Set of Brands Are Observed
저자
Kardes, F. R.; Sanbonmatsu, D. M.; Cronley, M. L.; Houghton, D. C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Construal-Level Effects on Preference Stability, Preference-Behavior Correspondence, and the Suppression of Competing Brands
저자
Kardes, F. R.; Cronley, M. L.; Kim, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Construal Levels and Psychological Distance: Effects on Representation, Prediction, Evaluation, and Behavior
저자
Trope, Y.; Liberman, N.; Wakslak, C.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Construal Level Theory and Consumer Behavior
저자
Liberman, N.; Trope, Y.; Wakslak, C.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Construal Level Theory as an Integrative Framework for Behavioral Decision-Making Research and Consumer Psychology
저자
Fiedler, K.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Constructing Stable Preferences: A Look Into Dimensions of Experience and Their Impact on Preference Stability
저자
Hoefiler, S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Construing Consumer Decision Making
저자
Lynch, J. G.; Zauberman, G.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Consumer Acceptance of Online Agent Advice: Extremity and Positivity Effects
저자
Gershoff, A.; Mukherjee, A.; Mukhopadhyay, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴