충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
346건 중 346건 출력
11/18 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
201.
서명
Moderators of Perceived Behavioral Control's Predictiveness in the Theory of Planned Behavior: A Meta-Analysis 미리보기
저자
Arti Sahni Notani
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
Mood and Brand Extension Judgments: Asymmetric Effects for Desirable Versus Undesirable Brands 미리보기
저자
Barone, M. J.; Miniard, P. W.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
Mood Effects on Attitudes, Perceived Risk and Choice: Moderators and Mediators 미리보기
저자
Fedorikhin, A.; Cole, C. A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
Moods and Attitude Judgments: A Comment on Fishbein and Middlestadt 미리보기
저자
Schwarz, N.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
Motivational and Cultural Variations in Mortality Salience Effects: Contemplations on Terror Management Theory and Consumer Behavior 미리보기
저자
Maheswaran, D.; Agrawal, N.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
Narrative Processing: Building Consumer Connections to Brands 미리보기
저자
Edson Escalas, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
Nontarget Markets and Viewer Distinctiveness: The Impact of Target Marketing on Advertising Attitudes 미리보기
저자
Aaker, J. L.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
No One Wants to Look Cheap: Trade-Offs Between Social Disincentives and the Economic and Psychological Incentives to Redeem Coupons 미리보기
저자
Ashworth, L.; Darke, P. R.; Schaller, M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
Off-Target? Changing Cognitive-Based Attitudes 미리보기
저자
Drolet, A.; Aaker, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
On Avoiding the Fate of the League of Semi-Superheroes: Consumer Psychology and Heroic Research 미리보기
저자
Herr, P. M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
Outraged Consumers: Getting Even at the Expense of Getting a Good Deal 미리보기
저자
Bechwati, N. N.; Morrin, M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
Overbidding in Value Elicitation: When Consumers Report Inflated Reservation Prices, and What to Do About It 미리보기
저자
Posavac, S. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
Overestimating the Importance of the Given Information in Multiattribute Consumer Judgment 미리보기
저자
Sanbonmatsu, D. M.; Kardes, F. R.; Houghton, D. C.; Ho, E. A.; Posavac, S. S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
Partitioned Presentation of Multicomponent Bundle Prices: Evaluation, Choice and Underlying Processing Effects 미리보기
저자
Chakravarti, D.; Krish, R.; Paul, P.; Srivastava, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
Patterns of Fairness Judgments in North America and the People's Republic of China 미리보기
저자
Bian, W.-Q.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
Perceived Retail Crowding and Shopping Satisfaction: What Modifies This Relationship 미리보기
저자
Machleit, K. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
Perceived Source Variability Versus Familiarity: Testing Competing Explanations for the Truth Effect 미리보기
저자
Roggeveen, A. L.; Johar, G. V.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
Personality and Values Based Materialism: Their Relationship and Origins 미리보기
저자
Ahuvia, A. C.; Wong, N. Y.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
Personalization and Personality: Some Effects of Customizing Message Style Based on Consumer Personality 미리보기
저자
Moon, Y.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
Perspectives and Commentary More There Than Meets Their Eyes: Support for the Mere-Ownership Effect 미리보기
저자
Beggan, J. K.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 

하단메뉴