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Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
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서명
Post-It Note Persuasion: A Sticky Influence
저자
Garner, R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
222.
서명
Predicting Happiness: How Normative Feeling Rules Influence (and Even Reverse) Durability Bias
저자
Wood, S. L.; Bettman, J. R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
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원문제공마감년
223.
서명
Predicting Purchase Intentions for an Environmentally Sensitive Product
저자
Alwitt, L. F.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
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224.
서명
Predictive Validity of the Implicit Association Test in Studies of Brands, Consumer Attitudes, and Behavior
저자
Maison, D.; Greenwald, A. G.; Bruin, R. H.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
225.
서명
Preference Construction and Persistence in Digital Marketplaces: The Role of Electronic Recommendation Agents
저자
Haubl, G.; Murray, K.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
226.
서명
Prepurchase Attribute Verfiability, Source Credibility, and Persuasion
저자
Jain, S. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
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227.
서명
Prescriptions for Theory-Driven Social Marketing Research: A Response to Goldberg's Alarms
저자
Andreasen, A. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
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228.
서명
Presentation Medium and Spontaneous Imaging Effects on Consumer Memory
저자
Costley, C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
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229.
서명
Price-Matching Guarantees and Consumer Evaluations of Price Information
저자
Lurie, N. H.; Srivastava, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
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230.
서명
Price-Quality Trade-Offs in Choice Versus Matching: New Insights Into the Prominence Effect
저자
Carmon, Z.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
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231.
서명
Processing of Numerical and Verbal Product Information
저자
Viswanathan, M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
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232.
서명
Processing Product Unique Features: Alignability and Involvement in Preference Construction
저자
Zhang, S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
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233.
서명
Process Versus Outcome Thought Focus and Advertising
저자
Escalas, J. E.; Luce, M. F.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
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234.
서명
Promoting a Brand's Emotion Benefits: The Influence of Emotion Categorization Processes on Consumer Evaluations
저자
Ruth, J. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
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235.
서명
Promoting Consumer Adoption of High-Technology Products: Is More Information Always Better?
저자
Ziamou, P.; Ratneshwar, S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
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236.
서명
Promotions Spontaneously Induce a Positive Evaluative Response
저자
Walker Naylor, R.; Raghunathan, R.; Ramanathan, S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
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저널기사
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237.
서명
Prospective and Retrospective Memory for Intentions: A Two-Component Approach
저자
Krishnan, H. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1999
자료유형
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238.
서명
Psychological Indicators of Innovation Adoption: Cross-Classification Based on Need for Cognition and Need for Change
저자
Wood, S. L.; Swait, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
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239.
서명
Psychophysical Numbing: When Lives Are Valued Less as the Lives at Risk Increase
저자
Friedrich, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사
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240.
서명
Purchase and Consumption Habits: Not Necessarily What You Intend
저자
Ji, M. F.; Wood, W.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
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저널기사
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