충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
346건 중 346건 출력
8/18 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
141.
서명
Free to buy? Explaining self-control and impulse in consumer behavior 미리보기
저자
Hofmann, W.; Strack, F.; Deutsch, R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
142.
서명
Free will in consumer behavior: Self-control, ego depletion, and choice 미리보기
저자
Baumeister, R. F.; Sparks, E. A.; Stillman, T. F.; Vohs, K. D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
143.
서명
Free will, temptation, and self-control: We must believe in free will, we have no choice (Isaac B. Singer) 미리보기
저자
Wertenbroch, K.; Vosgerau, J.; Bruyneel, S. D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
144.
서명
Gendered Behavior in a Male Preserve: Role Playing at ESPN Zone Chicago 미리보기
저자
Sherry, Jr., J. F.; Kozinets, R. V.; Duhachek, A.; DeBerry-Spence, B.; Nuttavuthisit, K.; Storm, D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
145.
서명
Gender-related reactions to gratuitous sex appeals in advertising 미리보기
저자
Sengupta, J.; Dahl, D. W.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
146.
서명
Gender Typed Advertisements and Impression Formation: The Role of Chronic and Temporary Accessibility 미리보기
저자
Johar, G. V.; Moreau, P.; Schwarz, N.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
147.
서명
Gifts in a Romantic Relationship: A Survival Analysis 미리보기
저자
Huang, M.-H.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
148.
서명
Goal-Attribute Compatibility in Consumer Choice 미리보기
저자
Chernev, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
149.
서명
Goal Change, Information Acquisition, and Transfer 미리보기
저자
Huffman, C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
150.
서명
Goal-Derived Categories: The Role of Personal and Situational Goals in Category Representations 미리보기
저자
Ratneshwar, S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
151.
서명
Hearing Voices: The Impact of Announcer Speech Characteristics on Consumer Response to Broadcast Advertising 미리보기
저자
Chattopadhyay, A.; Dahl, D. W.; Ritchie, R. J.; Shahin, K. N.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
152.
서명
How Body Feedback Influences Consumers' Evaluation of Products 미리보기
저자
Forster, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
153.
서명
How Dissimilar Others May Still Resemble the Self: Assimilation and Contrast after Social Comparison 미리보기
저자
Hafner, M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
154.
서명
How Do Consumers Transfer Existing Knowledge? A Comparison of Analogy and Categorization Effects 미리보기
저자
Gregan-Paxton, J.; Moreau, P.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
155.
서명
How Does Shopping With Others Influence Impulsive Purchasing? 미리보기
저자
Luo, X.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
156.
서명
How Much Will I Spend? Factors Affecting Consumers' Estimates of Future Expense 미리보기
저자
Menon, G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
157.
서명
How Self-Regulation Creates Distinct Values: The Case of Promotion and Prevention Decision Making 미리보기
저자
Higgins, E. T.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
158.
서명
"If You Can't Dazzle Them with Brilliance, Baffle Them with Nonsense"1: Extending the Impact of the Disrupt-Then-Reframe Technique of Social Influence 미리보기
저자
Fennis, B. M.; Das, E. H.; Pruyn, A. T.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
159.
서명
Images of Success and the Preference for Luxury Brands 미리보기
저자
Mandel, N.; Petrova, P. K.; Cialdini, R. B.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
160.
서명
Impact of Consumer Preference Formation on Marketing Objectives and Competitive Second Mover Strategies 미리보기
저자
Carpenter, G. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴