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161.
서명
Impact of Dominance and Relatedness on Brand Extensions 미리보기
저자
Herr, P. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
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원문제공마감년
162.
서명
Impact of Employee Gender and Job Congruency on Customer Satisfaction 미리보기
저자
Mohr, L. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
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원문제공마감년
163.
서명
In Defense of Consciousness: The Role of Conscious and Unconscious Inputs in Consumer Choice 미리보기
저자
Simonson, I.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
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원문제공마감년
164.
서명
In Defense of Experimental Consumer Psychology 미리보기
저자
Kardes, F. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
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원문제공마감년
165.
서명
Independent and Interactive Effects of Exposure Sequence, Pioneership Awareness, and Product Trial on Consumer Evaluation of a Pioneer Brand 미리보기
저자
Kamins, M. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
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원문제공마감년
166.
서명
Individuality or Conformity? The Effect of Independent and Interdependent Self-Concepts on Public Judgments 미리보기
저자
Torelli, C. J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
167.
서명
Informational Influence and the Ambiguity of Product Experience: Order Effects on the Weighting of Evidence 미리보기
저자
Wooten, D. B.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
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원문제공마감년
168.
서명
Information Availability and Consumer Preference: Can Online Retailers Benefit From Providing Access to Competitor Price Information? 미리보기
저자
Trifts, V.; Haubl, G.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
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원문제공마감년
169.
서명
Initial Retrieval Difficulty and Subsequent Recall in an Advertising Setting 미리보기
저자
Forehand, M. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
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원문제공마감년
170.
서명
Integration of Positive and Negative Affective Stimuli 미리보기
저자
Olsen, G. D.; Pracejus, J. W.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
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원문제공마감년
171.
서명
Intended and Unintended Effects of Corrective Advertising on Beliefs and Evaluations: An Exploratory Analysis 미리보기
저자
Johar, G. V.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
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원문제공마감년
172.
서명
Interference Effects of Contextual Cues in Advertisements on Memory for Ad Content 미리보기
저자
Kumar, A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
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원문제공마감년
173.
서명
In the Aftermath of Invalidation: Shaping Judgment Rules on Learning That Previous Information Was Invalid 미리보기
저자
Mazursky, D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
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원문제공마감년
174.
서명
Introduction to Research Dialogues 미리보기
저자
Schwarz, N.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
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원문제공마감년
175.
서명
Irrelevant Information and Mediated Intertemporal Choice 미리보기
저자
van Osselaer, S. M.; Alba, J. W.; Manchanda, P.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
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원문제공마감년
176.
서명
Issues and New Directions in Global Consumer Psychology 미리보기
저자
Maheswaran, D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
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원문제공마감년
177.
서명
Is the Implicit Association Test a Valid and Valuable Measure of Implicit Consumer Social Cognition? 미리보기
저자
Brunel, F. F.; Tietje, B. C.; Greenwald, A. G.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
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원문제공마감년
178.
서명
It Seems Like Only Yesterday: The Nature and Consequences of Telescoping Errors in Marketing Research 미리보기
저자
Morwitz, V. G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
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원문제공마감년
179.
서명
Keeping the Body in Mind: The Influence of Body Esteem and Body Boundary Aberration on Consumer Beliefs and Purchase Intentions 미리보기
저자
Rosa, J. A.; Garbarino, E. C.; Malter, A. J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
180.
서명
Language and Brand Attitudes: The Impact of Script and Sound Matching in Chinese and English 미리보기
저자
Pan, Y.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1996
자료유형
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원문제공마감년
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