주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
135
건 중
135
건 출력
5/7
페이지
제한항목
Michigan State University Press
검색결과제한
자료유형
기사
(133)
단행본
(1)
연간물
(1)
저자
Adekambi, Souleïmane A.; Ingenbleek, Paul T. M.; van Trijp, Hans C. M.
(1)
Akaka, M.A.; Vargo, S.L.; Lusch, R.F.
(1)
Alden, D.L.; Kelley, J.B.; Riefler, P.; Lee, J.A.; Soutar, G.N.
(1)
Allman, Helena F.; Hewett, Kelly; Kaur, Mandeep
(1)
American Marketing Association
(1)
Ashraf, Abdul R.; Thongpapanl, Narongsak; Menguc, Bulent; Northey, Gavin
(1)
Ashraf, A.R.; Thongpapanl, N.; Auh, S.
(1)
Aykol, B.; Leonidou, L.C.; Zeriti, A.
(1)
Balabanis, George; Diamantopoulos, Adamantios
(1)
Balabanis, George; Stathopoulou, Anastasia; Qiao, Jiayu
(1)
Barnes, B.R.; Leonidou, L.C.; Siu, N.Y.M.; Leonidou, C.N.
(1)
Beck, Joshua T.; Chapman, Kelly; Palmatier, Robert W.
(1)
Bindroo, V.; Mariadoss, B.J.; Pillai, R.G.
(1)
Boso, N.; Story, V.M.; Cadogan, J.W.; Micevski, M.; Kadic-Maglajlic, S.
(1)
Cavusgil, S. Tamer; Deligonul, Seyda; Kardes, Ilke; Cavusgil, Erin
(1)
Center for International Business Education and Research
(1)
Chabowski, Brian; Kekec, Pinar; Morgan, Neil A.; Hult, G. Tomas M.; Walkowiak, Travis; Runnalls, Blake
(1)
Chandra, Y.; Styles, C.; Wilkinson, I.F.
(1)
Chang, Jeanine; Bai, Xuan; Li, Julie Juan
(1)
Chen, X.; Chen, A.X.; Zhou, K.Z.
(1)
Chetty, Sylvie; Karami, Masoud; Martín, Oscar Martín
(1)
Choi, Jungsil; Chang, Young Kyun; Li, Yexin Jessica; Jang, Myoung Gyun
(1)
Cuneo, A.; Milberg, S.J.; Benavente, J.M.; Palacios-Fenech, J.
(1)
Davvetas, Vasileios; Diamantopoulos, Adamantios
(1)
Davvetas, Vasileios; Diamantopoulos, Adamantios
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Michigan State University Press
(135)
발행년도
2018
(21)
2012
(20)
2013
(20)
2015
(20)
2014
(16)
2019
(16)
2016
(10)
2017
(10)
1993
(1)
2006
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(2)
소장처
중앙도서관
(1)
법학도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
81.
서명
Old Country Passions: An International Examination of Country Image, Animosity, and Affinity Among Ethnic Consumers
저자
Papadopoulos, Nicolas; El Banna, Alia; Murphy, Steven A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
On the Interplay Between Consumer Dispositions and Perceived Brand Globalness: Alternative Theoretical Perspectives and Empirical Assessment
저자
Diamantopoulos, Adamantios; Davvetas, Vasileios; Bartsch, Fabian; Mandler, Timo; Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Eisend, Martin
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Opportunity Discovery and Creation as a Duality: Evidence from Small Firms' Foreign Market Entries
저자
Chetty, Sylvie; Karami, Masoud; Martín, Oscar Martín
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
Organizing and Implementing Export Pricing: Performance Effects and Moderating Factors
저자
Hofer, Katharina Maria; Niehoff-Hoeckner, Lisa Maria; Totzek, Dirk
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Personality Traits, Consumer Animosity, and Foreign Product Avoidance: The Moderating Role of Individual Cultural Characteristics
저자
Leonidou, Leonidas C.; Kvasova, Olga; Christodoulides, Paul; Tokar, Sergii
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Planned Marketing Adaptation and Multinationals' Choices Between Acquisitions and Greenfields
저자
Slangen, A.H.L.; Dikova, D.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
Psychic Distance and Country Image in Exporter—Importer Relationships
저자
Durand, Aurélia; Turkina, Ekaterina; Robson, Matthew
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
Reciprocity in Relationship Marketing: A Cross-Cultural Examination of the Effects of Equivalence and Immediacy on Relationship Quality and Satisfaction with Performance
저자
Hoppner, Jessica J.; Griffith, David A.; White, Ryan C.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
Reducing Uncertainty in the Emerging Market Entry Process: On the Relationship Among International Experiential Knowledge, Institutional Distance, and Uncertainty
저자
Hilmersson, M.; Jansson, H.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
Relational Governance and Control Mechanisms of Export Ventures: An Examination Across Relationship Length
저자
Ju, Min; Gao, Gerald Yong
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
Resource Deployment Stability and Performance in International Research-and-Development Alliances: A Self-Determination Theory Explanation
저자
Robson, M.J.; Schlegelmilch, B.B.; Bojkowszky, B.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
Responsiveness to Global and Local Consumer Culture Positioning: A Personality and Collective Identity Perspective
저자
Westjohn, S.A.; Singh, N.; Magnusson, P.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
Revisiting Consumer Ethnocentrism: Review, Reconceptualization, and Empirical Testing
저자
Siamagka, Nikoletta-Theofania; Balabanis, George
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
Ritualization: A Strategic Tool to Position Brands in International Markets
저자
Sharma, Amalesh; Kumar, V.; Borah, Sourav Bikash
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
Setting the Theoretical Foundations of Importing Research: Past Evaluation and Future Perspectives
저자
Aykol, B.; Leonidou, L.C.; Zeriti, A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
``Should Have I Bought the Other One?'' Experiencing Regret in Global Versus Local Brand Purchase Decisions
저자
Davvetas, Vasileios; Diamantopoulos, Adamantios
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
Social Media Ties Strategy in International Branding: An Application of Resource-Based Theory
저자
Gao, Hongzhi; Tate, Mary; Zhang, Hongxia; Chen, Shijiao; Liang, Bing
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
Spatial Distance Construal Perspectives on Cause-Related Marketing: The Importance of Nationalism in Russia
저자
Strizhakova, Yuliya; Coulter, Robin A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
Special Issue on the Future of International Marketing: Trends, Developments, and Directions
저자
Katsikeas, Constantine S.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
Spillover of Distrust from Domestic to Imported Brands in a Crisis-Sensitized Market
저자
Gao, H.; Zhang, H.; Zhang, X.; Knight, J.G.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
임시보관함보기
하단메뉴