충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
135건 중 135건 출력
5/7 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
Michigan State University Press 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
Old Country Passions: An International Examination of Country Image, Animosity, and Affinity Among Ethnic Consumers 미리보기
저자
Papadopoulos, Nicolas; El Banna, Alia; Murphy, Steven A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
On the Interplay Between Consumer Dispositions and Perceived Brand Globalness: Alternative Theoretical Perspectives and Empirical Assessment 미리보기
저자
Diamantopoulos, Adamantios; Davvetas, Vasileios; Bartsch, Fabian; Mandler, Timo; Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Eisend, Martin
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Opportunity Discovery and Creation as a Duality: Evidence from Small Firms' Foreign Market Entries 미리보기
저자
Chetty, Sylvie; Karami, Masoud; Martín, Oscar Martín
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
Organizing and Implementing Export Pricing: Performance Effects and Moderating Factors 미리보기
저자
Hofer, Katharina Maria; Niehoff-Hoeckner, Lisa Maria; Totzek, Dirk
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Personality Traits, Consumer Animosity, and Foreign Product Avoidance: The Moderating Role of Individual Cultural Characteristics 미리보기
저자
Leonidou, Leonidas C.; Kvasova, Olga; Christodoulides, Paul; Tokar, Sergii
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Planned Marketing Adaptation and Multinationals' Choices Between Acquisitions and Greenfields 미리보기
저자
Slangen, A.H.L.; Dikova, D.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
Psychic Distance and Country Image in Exporter—Importer Relationships 미리보기
저자
Durand, Aurélia; Turkina, Ekaterina; Robson, Matthew
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
Reciprocity in Relationship Marketing: A Cross-Cultural Examination of the Effects of Equivalence and Immediacy on Relationship Quality and Satisfaction with Performance 미리보기
저자
Hoppner, Jessica J.; Griffith, David A.; White, Ryan C.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
Reducing Uncertainty in the Emerging Market Entry Process: On the Relationship Among International Experiential Knowledge, Institutional Distance, and Uncertainty 미리보기
저자
Hilmersson, M.; Jansson, H.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
Relational Governance and Control Mechanisms of Export Ventures: An Examination Across Relationship Length 미리보기
저자
Ju, Min; Gao, Gerald Yong
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
Resource Deployment Stability and Performance in International Research-and-Development Alliances: A Self-Determination Theory Explanation 미리보기
저자
Robson, M.J.; Schlegelmilch, B.B.; Bojkowszky, B.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
Responsiveness to Global and Local Consumer Culture Positioning: A Personality and Collective Identity Perspective 미리보기
저자
Westjohn, S.A.; Singh, N.; Magnusson, P.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
Revisiting Consumer Ethnocentrism: Review, Reconceptualization, and Empirical Testing 미리보기
저자
Siamagka, Nikoletta-Theofania; Balabanis, George
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
Ritualization: A Strategic Tool to Position Brands in International Markets 미리보기
저자
Sharma, Amalesh; Kumar, V.; Borah, Sourav Bikash
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
Setting the Theoretical Foundations of Importing Research: Past Evaluation and Future Perspectives 미리보기
저자
Aykol, B.; Leonidou, L.C.; Zeriti, A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
``Should Have I Bought the Other One?'' Experiencing Regret in Global Versus Local Brand Purchase Decisions 미리보기
저자
Davvetas, Vasileios; Diamantopoulos, Adamantios
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
Social Media Ties Strategy in International Branding: An Application of Resource-Based Theory 미리보기
저자
Gao, Hongzhi; Tate, Mary; Zhang, Hongxia; Chen, Shijiao; Liang, Bing
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
Spatial Distance Construal Perspectives on Cause-Related Marketing: The Importance of Nationalism in Russia 미리보기
저자
Strizhakova, Yuliya; Coulter, Robin A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
Special Issue on the Future of International Marketing: Trends, Developments, and Directions 미리보기
저자
Katsikeas, Constantine S.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
Spillover of Distrust from Domestic to Imported Brands in a Crisis-Sensitized Market 미리보기
저자
Gao, H.; Zhang, H.; Zhang, X.; Knight, J.G.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 

하단메뉴