충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
159건 중 159건 출력
2/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Brand measurement scales and underlying cognitive dimensions 미리보기
저자
Visentin, M.; Colucci, M.; Marzocchi, G.L.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Career overall average relative response time of online panellists 미리보기
저자
Vocino, A.; Polonsky, M.J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Children's attitudinal reactions to TV advertisements: the African experience 미리보기
저자
Gbadamosi, A.; Hinson, R.E.; Tukamushaba, E.K.; Ingunjiri, I.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Choice of consumer research methods in the front end of new product development 미리보기
저자
Creusen, M.; Hultink, E.J.; Eling, K.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Choosing the right baskets for your eggs: deriving actionable customer segments using supervised genetic algorithms 미리보기
저자
Davis, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Clustered insights: Improving eye tracking data analysis using scan statistics 미리보기
저자
Purucker, C.; Landwehr, J.R.; Sprott, D.E.; Herrmann, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Co-creation with consumers: who has the competence and wants to cooperate? 미리보기
저자
Vernette, E.; Hamdi-Kidar, L.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Collaboration with co-researchers in communities 미리보기
저자
Willems, A.; De Ruyck, T.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Conceptualising and evaluating experiences with brands on Facebook 미리보기
저자
Smith, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Conference Notes `Think Opportunity! Smart Technology for Cost-Conscious Times', Association of Survey Computing (ASC), Imperial College London, 27 April 2012 미리보기
저자
Macer, T.; Troch, T.; De Ruyck, T.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Conspicuous conservation: using semiotics to understand sustainable luxury 미리보기
저자
Cervellon, M.-C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Consumer literacy 미리보기
저자
Himmelweit, S.M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Consumer meaning making: the meaning of luxury brands in a democratised luxury world 미리보기
저자
Hudders, L.; Pandelaere, M.; Vyncke, P.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Consumer reality: how brands are constructed 미리보기
저자
Barnham, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Coverage error in internet surveys: can fixed phones fix it? 미리보기
저자
Vicente, P.; Reis, E.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Creative workshops as a qualitative research tool 미리보기
저자
Richards, M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
David Glen Mick, Simone Pettigrew, Cornelia Pechmann and Julie L. Ozanne (eds) - Transformative Consumer Research 미리보기
저자
Gutmann, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
David Marshall (ed.) - Understanding children as consumers 미리보기
저자
Hamilton, K.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Developing a visceral market learning capability for new product development 미리보기
저자
Roberts, D.L.; Palmer, R.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Did you tell me the truth? The influence of online community on eWOM 미리보기
저자
Yang, J.; Mai, E.; Ben-Ur, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴