충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
159건 중 159건 출력
3/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Digging deeper: using implicit tests to define consumers' semantic network 미리보기
저자
Riviere, P.; Cuny, C.; Allain, G.; Vereijken, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Discriminating between behaviour using market data from panels 미리보기
저자
Tsao, H.-Y.; Pitt, L.; Campbell, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Distortion in retrospective measures of word of mouth 미리보기
저자
East, R.; Uncles, M.D.; Romaniuk, J.; Hand, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
`Does research reflect reality?' (IJMR Research Methods Forum) London, 1 November 2011 미리보기
저자
Blades, F.; Earls, M.; Page, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Dr Stephan Frank Buck 미리보기
저자
Rothman, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Evidence-based marketing: a perspective on the `practice-theory divide' 미리보기
저자
Rowley, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Exploring children's attitudes towards research participation 미리보기
저자
Baxter, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Factors influencing consumer behaviour towards store brand: a meta-analysis 미리보기
저자
Fan, X.; Qian, Y.; Huang, P.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Frauke Kreuter (ed) - Improving surveys with paradata: analytic uses of process information 미리보기
저자
Gutmann, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Gossip in social networking sites: why people chitchat about ad campaigns 미리보기
저자
Okazaki, S.; Rubio, N.; Campo, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Helping the public see the value of social research using social media 미리보기
저자
Fry, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
How research assisted the rollout of a mobile agriculture information service: the day Peepli went [live] 미리보기
저자
Mistry, P.; Samant, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
How respondents use verbal and numeric rating scales: a case for rescaling 미리보기
저자
Bendixen, M.; Yurova, Y.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
How the larger corporations engage with stakeholders through Twitter 미리보기
저자
Mamic, L.I.; Almaraz, I.A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
How to mine brand Tweets: procedural guidelines and pretest 미리보기
저자
Okazaki, S.; Diaz-Martin, A.M.; Rozano, M.; Menendez-Benito, H.D.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Ideal participants in online market research: lessons from closed communities 미리보기
저자
Heinze, A.; Ferneley, E.; Child, P.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Identifying the real differences of opinion in social media sentiment 미리보기
저자
Pettit, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
IJMR Young Research Writer award 2011 미리보기
저자
Sheridan, S.; McLeod, R.; Richards, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
IJMR Young Research Writer award 2012 미리보기
저자
Halonen, E.; Smith, M.; Ball, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Including Don't know answer options in brand image surveys improves data quality 미리보기
저자
Dolnicar, S.; Grun, B.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴