주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
159
건 중
159
건 출력
6/8
페이지
제한항목
NTC Publications Ltd
검색결과제한
자료유형
기사
(158)
연간물
(1)
저자
Wilson, A.
(5)
Barnham, C.
(4)
Gutmann, J.
(3)
Morey, Y.; Blank, G.
(2)
Pettit, A.
(2)
Aichner, T.; Perkmann, U.
(1)
Alexander, M.
(1)
Allo, N.
(1)
Asquith, R.
(1)
Bailey, L.F.
(1)
Baker, R.
(1)
Bansal, H.S.; Duverger, P.
(1)
Barber, T.; Chilvers, D.; Kaul, S.
(1)
Barreto, A.M.
(1)
Bartkowiak, J.
(1)
Baxter, S.
(1)
Belk, R.; Ger, G.
(1)
Belvaux, B.; Guibert, N.
(1)
Bendixen, M.; Yurova, Y.
(1)
Berardi, G.; Esuli, A.; Sebastiani, F.
(1)
Bertrand, G.
(1)
Blades, F.; Earls, M.; Page, G.
(1)
Boon, M.
(1)
Branthwaite, A.; Patterson, S.
(1)
Bronner, F.; de Hoog, R.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
NTC Publications Ltd
(159)
발행년도
2012
(56)
2013
(53)
2014
(49)
2000
(1)
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
101.
서명
Predicting elections: a `Wisdom of Crowds' approach
저자
Boon, M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
Product longevity: exploring success factors in the children's market
저자
Haryanto, J.O.; Moutinho, L.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
Readership measurement in the digital age
저자
Green, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
`Ready to complete the survey on Facebook': Web 2.0 as a research tool in business studies
저자
Gregori, A.; Baltar, F.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
Researching children: are we getting it right? A discussion of ethics
저자
Nairn, A.; Clarke, B.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
Reviews of market drivers of new product performance: effects and relationships
저자
Tsai, K.-H.; Huang, C.-T.; Tsai, M.-L.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
Robert Heath - Seducing the Subconscious: The Psychology of Emotional Influence in Advertising
저자
Barnham, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
Segmenting the betting market in England
저자
Hand, C.; Singh, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
Sentiment analysis: a market-relevant and reliable measure of public feeling?
저자
Gunter, B.; Koteyko, N.; Atanasova, D.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
Separating methodologies?
저자
Barnham, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
Seven pillars of wisdom: the idea of qualitative market research
저자
Chandler, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
112.
서명
`Shaping the future of research in marketing in emerging economies: looking ahead', 12-14 January 2012, India. Plenary Session - `Contemporary challenges and future prospects of marketing research for earning a seat in decision maker and practitioner's perspective'
저자
Malhotra, N.; Etgar, M.; Burgess, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
Should the third reminder be sent? The role of survey response timing on web survey results
저자
Rao, K.; Pennington, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
Social media and consumer choice
저자
Bronner, F.; de Hoog, R.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
Social media: opportunities and risks for regional market research
저자
Aichner, T.; Perkmann, U.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
Social media research: developing a trust metric in the social age
저자
Bertrand, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
`Social research in the digital age: opportunities and challenges for the digital researcher' (Research Association 2012 annual conference)
저자
Morey, Y.; Blank, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
`Social research in the digital age: opportunities and challenges for the digital researcher' (Research Association 2012 annual conference)
저자
Morey, Y.; Blank, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
Social word of mouth: how trust develops in the market
저자
Hajli, N.; Lin, X.; Featherman, M.; Wang, Y.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
Strangers in strange lands: hypermarkets and Chinese consumer culture misalignment
저자
Warden, C.A.; Stanworth, J.; Chen, J.F.; Huang, S.C.-T.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
임시보관함보기
하단메뉴