충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
159건 중 159건 출력
6/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
101.
서명
Predicting elections: a `Wisdom of Crowds' approach 미리보기
저자
Boon, M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
Product longevity: exploring success factors in the children's market 미리보기
저자
Haryanto, J.O.; Moutinho, L.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
Readership measurement in the digital age 미리보기
저자
Green, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
`Ready to complete the survey on Facebook': Web 2.0 as a research tool in business studies 미리보기
저자
Gregori, A.; Baltar, F.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
Researching children: are we getting it right? A discussion of ethics 미리보기
저자
Nairn, A.; Clarke, B.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
Reviews of market drivers of new product performance: effects and relationships 미리보기
저자
Tsai, K.-H.; Huang, C.-T.; Tsai, M.-L.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
Robert Heath - Seducing the Subconscious: The Psychology of Emotional Influence in Advertising 미리보기
저자
Barnham, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
Segmenting the betting market in England 미리보기
저자
Hand, C.; Singh, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
Sentiment analysis: a market-relevant and reliable measure of public feeling? 미리보기
저자
Gunter, B.; Koteyko, N.; Atanasova, D.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
Separating methodologies? 미리보기
저자
Barnham, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
Seven pillars of wisdom: the idea of qualitative market research 미리보기
저자
Chandler, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
Should the third reminder be sent? The role of survey response timing on web survey results 미리보기
저자
Rao, K.; Pennington, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
Social media and consumer choice 미리보기
저자
Bronner, F.; de Hoog, R.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
Social media: opportunities and risks for regional market research 미리보기
저자
Aichner, T.; Perkmann, U.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
Social media research: developing a trust metric in the social age 미리보기
저자
Bertrand, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
`Social research in the digital age: opportunities and challenges for the digital researcher' (Research Association 2012 annual conference) 미리보기
저자
Morey, Y.; Blank, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
`Social research in the digital age: opportunities and challenges for the digital researcher' (Research Association 2012 annual conference) 미리보기
저자
Morey, Y.; Blank, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
Social word of mouth: how trust develops in the market 미리보기
저자
Hajli, N.; Lin, X.; Featherman, M.; Wang, Y.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
Strangers in strange lands: hypermarkets and Chinese consumer culture misalignment 미리보기
저자
Warden, C.A.; Stanworth, J.; Chen, J.F.; Huang, S.C.-T.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴