충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
159건 중 159건 출력
7/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
121.
서명
Strategic management of new products: ex-ante simulation and market segmentation 미리보기
저자
Choi, J.Y.; Shin, J.; Lee, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
Survey methods in an age of austerity: driving value in survey design 미리보기
저자
Williams, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
`Survey': needless despoilment of a traditional research term 미리보기
저자
Gaski, J.F.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
Techniques for fusing survey modules: respondent matching and data imputation 미리보기
저자
Johnson, E.P.; Siluk, L.; Tarraf, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
The benefit of social media: bulletin board focus groups as a tool for co-creation 미리보기
저자
Rolland, S.E.; Parmentier, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
The comparative impact of critics and consumers: applying the Generalisability Theory to online movie ratings 미리보기
저자
Peng, L.; Cui, G.; Li, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
The effects of source credibility and message variation on mail survey response behaviour 미리보기
저자
Kalafatis, S.P.; Riley, D.; Tsogas, M.H.; Clodine-Florent, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
The future of market research 미리보기
저자
Lewis, I.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
129.
서명
The Grounded Theory approach to consumer-brand engagement: the practitioner's standpoint 미리보기
저자
Gambetti, R.C.; Graffigna, G.; Biraghi, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
The growing efficacy of telephone political canvassing at the 2005 and 2010 British general elections 미리보기
저자
Pattie, C.; Johnston, R.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
The impact of a product-harm crisis on customer perceived value 미리보기
저자
Ma, B.; Zhang, L.; Wang, G.; Li, F.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
The impact of source effects and message valence on word of mouth retransmission 미리보기
저자
Radighieri, J.P.; Mulder, M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
The impact of two-stage highly interesting questions on completion rates and data quality in online marketing research 미리보기
저자
Hansen, J.M.; Smith, S.M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
The importance of rank for shorter, smarter surveys 미리보기
저자
Findlay, K.; Hofmeyr, J.; Louw, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
The origin and success of qualitative research 미리보기
저자
Bailey, L.F.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
The power (and danger) of the story in social media research 미리보기
저자
Price, G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
The quest for persuasive advertising 미리보기
저자
Cramphorn, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
The role of topic interest and topic salience in online panel web surveys 미리보기
저자
Keusch, F.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
The use of new technologies on the British Birth Cohort Studies 미리보기
저자
Calderwood, L.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
The word-of-mouth phenomenon in the social media era 미리보기
저자
Barreto, A.M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴