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141.
서명
Tina Miller, Maxine Birch, Melanie Mauthner and Julie Jessop (eds) - Ethics in Qualitative Research (2nd edn) 미리보기
저자
Alexander, M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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142.
서명
Tom Boellstorff, Bonnie Nardi, Celia Pearce and T.L. Taylor - Ethnography and Virtual Worlds: A Handbook of Method 미리보기
저자
Wilson, A.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
143.
서명
Towards a better measure of customer experience 미리보기
저자
Klaus, P.; Maklan, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
144.
서명
Understanding the rural consumer's behaviour in the context of his ecosystem: a telecommunication perspective 미리보기
저자
Mohanta, S.K.; Mishra, A.; Dash, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
145.
서명
Using card-based games to enhance the value of semi-structured interviews 미리보기
저자
Rowley, J.; Jones, R.; Vassiliou, M.; Hanna, S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
146.
서명
Using graphical statistics to better understand market segmentation solutions 미리보기
저자
Dolnicar, S.; Leisch, F.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
147.
서명
Using implicit methods to develop an objective measure of media brand engagement 미리보기
저자
Calvert, G.; Fulcher, E.; Fulcher, G.; Foster, P.; Rose, H.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
148.
서명
Using response surface methodology to optimise factors in conjoint experiments 미리보기
저자
Huertas-Garcia, R.; Gazquez-Abad, J.C.; Martinez-Lopez, F.J.; Esteban-Millat, I.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
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원문제공마감년
149.
서명
Using supermarket loyalty card data to analyse the impact of promotions 미리보기
저자
Felgate, M.; Fearne, A.; DiFalco, S.; Martinez, M.G.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
150.
서명
Validation of the customer-based corporate reputation scale in a retail context 미리보기
저자
Terblanche, N.S.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
151.
서명
Webethnography: towards a typology for quality in research design 미리보기
저자
Prior, D.D.; Miller, L.M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
152.
서명
We can do better 미리보기
저자
Baker, R.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
153.
서명
We know exactly what you want: the development of a completely individualised conjoint analysis 미리보기
저자
Voeth, M.; Herbst, U.; Liess, F.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
154.
서명
What's (brand) love got to do with it? 미리보기
저자
Romaniuk, J.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
155.
서명
When `significant' is not significant 미리보기
저자
Kennedy, R.; Scriven, J.; Nenycz-Thiel, M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
156.
서명
`Who you know and what you have to say': an alternative look at knowledge mobilisation theory 미리보기
저자
Brown, C.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
157.
서명
Why art thou resisting? Consumer resistance to the `citizen argument' of retailers 미리보기
저자
Mejri, C.A.; Bhatli, D.; Benhallam, M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
158.
서명
Why MRS should broaden its remit 미리보기
저자
Callingham, M.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
159.
서명
Working in depth 미리보기
저자
Langmaid, R.
발행처
NTC Publications Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
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