충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
407건 중 407건 출력
19/21 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
361.
서명
WHAT'S YOUR DATA WORTH? 미리보기
저자
Short, James E.; Todd, Steve
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
362.
서명
What's Your Information Footprint? 미리보기
저자
Sampler, J.L.; Earl, M.J.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
363.
서명
WHAT THE FUTURE MAY BRING In his latest book, sustainable development expert Jorgen Randers offers an analysis of what the world will be like in the year 2052. It's not a pretty picture 미리보기
저자
Sterman, J.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
364.
서명
What to Do When Industry Disruption Threatens Your Career 미리보기
저자
Groysberg, Boris; Johnson, Whitney; Lin, Eric
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
365.
서명
What to Expect From a Corporate Lean Program 미리보기
저자
Netland, T.; Ferdows, K.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
366.
서명
What to Expect From Agile 미리보기
저자
Birkinshaw, Julian
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
367.
서명
WHAT TO EXPECT FROM ARTIFICIAL INTELLIGENCE 미리보기
저자
Agrawal, Ajay; Gans, Joshua S.; Goldfarb, Avi
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
368.
서명
WHAT TO KNOW ABOUT LOCATING IN A CLUSTER As a study of two industry clusters in Denmark shows, factors that can make clusters attractive — easy people movement and knowledge spillovers — can also make it harder for individual companies to retain proprietary knowledge 미리보기
저자
Shih, Willy C.; Chai, Sen
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
369.
서명
What Unhappy Customers Want Companies have tried for decades to improve customer complaint resolution - without notable success. A new approach is needed 미리보기
저자
Grainer, M.; Noble, C.H.; Bitner, M.J.; Broetzmann, S.M.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
370.
서명
What You Can Learn From Your Customer's Customer 미리보기
저자
Anderson, J.C.; Wouters, M.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
371.
서명
When Communication Should Be Formal 미리보기
저자
Tenhiälä, Antti; Salvador, Fabrizio
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
372.
서명
When Customers Help Set Prices 미리보기
저자
Bertini, M.; Koenigsberg, O.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
373.
서명
When Employees Don't `Like' Their Employers on Social Media 미리보기
저자
Cervellon, Marie-Cécile; Lirio, Pamela
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
374.
서명
WHEN JOBS BECOME COMMODITIES 미리보기
저자
Davenport, Thomas H.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
375.
서명
WHEN ONE SIZE DOES NOT FIT ALL As a business diversifies, it may need more than one supply chain. Here's how Dell addressed that challenge 미리보기
저자
Simchi-Levi, D.; Clayton, A.; Raven, B.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
376.
서명
When Patients Become Innovators 미리보기
저자
Demonaco, Harold; Oliveira, Pedro; Torrance, Andrew; Von Hippel, Christiana; Von Hippel, Eric
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
377.
서명
WHEN PEOPLE DON'T TRUST ALGORITHMS 미리보기
저자
Dietvorst, Berkeley J.; Michelman, Paul
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
378.
서명
When Strategy Walks Out the Door 미리보기
저자
Felin, Teppo
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
379.
서명
Which Features Increase Customer Retention? 미리보기
저자
Hamilton, Rebecca W.; Rust, Roland T.; Dev, Chekitan S.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
380.
서명
WHICH RULES ARE WORTH BREAKING? Disruption of an established business model requires companies to disregard the ``rules'' of the status quo. But there must be limits 미리보기
저자
Freeman, R. Edward; Parmar, Bidhan
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴