충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
407건 중 407건 출력
7/21 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
121.
서명
HOW EMOTION-SENSING TECHNOLOGY CAN RESHAPE THE WORKPLACE New emotion-sensing technologies can help employees make better decisions, improve concentration, and adopt healthier and more productive work styles. But companies must address important privacy issues 미리보기
저자
Whelan, Eoin; McDuff, Daniel; Gleasure, Rob; Brocke, Jan Vom
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
How Executive Sponsors Influence Project Success 미리보기
저자
Kloppenborg, Timothy J.; Tesch, Debbie
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
How Global Is Your C-Suite? 미리보기
저자
Ghemawat, Pankaj; Vantrappen, Herman
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
How Human-Computer `Superminds' Are Redefining the Future of Work 미리보기
저자
Malone, Thomas W.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
HOW SCENARIO PLANNING INFLUENCES STRATEGIC DECISIONS 미리보기
저자
Phadnis, Shardul; Caplice, Chris; Sheffi, Yossi
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
How Serious Is Climate Change to Business? 미리보기
저자
Kiron, D.; Kruschwitz, N.; Haanaes, K.; Fuisz-Kehrbach, S.-K.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
How Should Companies Talk to Customers Online? 미리보기
저자
McFerran, Brent; Moore, Sarah G.; Packard, Grant
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
How Strategic Is Your Board? Many corporate boards lack clarity about their role in strategy. A structured assessment of the board's strategic responsibilities - and how these should evolve if the company's competitive context shifts - can change that 미리보기
저자
Cossin, D.; Metayer, E.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
How to Become a Better Leader 미리보기
저자
Toegel, G.; Barsoux, J.-L.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
How to Become a Game-Changing Leader 미리보기
저자
Ready, Doug; Mulally, Alan
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
How to Become a Sustainable Company 미리보기
저자
Eccles, R.G.; Perkins, K.M.; Serafeim, G.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
How to Catalyze Innovation in Your Organization 미리보기
저자
Arena, Michael; Cross, Rob; Sims, Jonathan; Uhl-Bien, Mary
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
How to Change an Organization Without Blowing It Up 미리보기
저자
Golden-Biddle, K.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
HOW TO COMPETE IN CHINA'S E-COMMERCE MARKET 미리보기
저자
Wang, X.; Ren, Z.J.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
HOW TO CREATE BRAND ENGAGEMENT ON FACEBOOK 미리보기
저자
Malhotra, A.; Malhotra, C.K.; See, A.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
How to Create Productive Partnerships With Universities 미리보기
저자
Perkmann, M.; Salter, A.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
HOW TO DEVELOP A GREAT DIGITAL STRATEGY 미리보기
저자
Ross, Jeanne W.; Sebastian, Ina M.; Beath, Cynthia M.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
HOW TO DRIVE CUSTOMER SATISFACTION 미리보기
저자
Anderson, R.E.; Swaminathan, S.; Mehta, R.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
HOW TO GET OTHERS TO ADOPT YOUR RECOMMENDATION 미리보기
저자
Duarte, Nancy
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴