주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
1/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
#Me and brands: understanding brand-selfie posters on social media
저자
Sung, Yongjun; Kim, Eunice; Choi, Sejung Marina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A content analysis study of the use of celebrity endorsers in magazine advertising
저자
Belch, G.E.; Belch, M.A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A content analysis study of the use of celebrity endorsers in magazine advertising
저자
Belch, George E.; A. Belch, Michael
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Addendum
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Ads are watching me
저자
Puzakova, Marina; Rocereto, Joseph F.; Kwak, Hyokjin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Ads are watching me: a view from the interplay between anthropomorphism and customisation
저자
Puzakova, M.; Rocereto, J.F.; Kwak, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Advertising and promotion budgeting during volatile economic conditions: factors influencing the level of decentralisation in budgeting and its relations to budget size and allocation
저자
Cheong, Y.; Kim, K.; Kim, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Advertising creativity and repetition: recall, wearout and wearin effects
저자
Lehnert, K.; Till, B.D.; Carlson, B.D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Advertising nativeness as a function of content and design congruence
저자
Kim, Jooyoung; Choi, Dongwon; Kim, Hanyoung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Advertising or games? Advergames on the internet gaming sites targeting children
저자
An, S.; Kang, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Advertising strategies for charities
저자
Kim, Namin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Advertising strategies for charities: promoting consumers' donation of time versus money
저자
Kim, N.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Advertising targeting young children: an overview of 10 years of research (2006–2016)
저자
De Jans, Steffi; Van de Sompel, Dieneke; Hudders, Liselot; Cauberghe, Veroline
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Advertising to the masses: the effects of crowding on the attention to place-based advertising
저자
Wilson, Rick T.; Suh, Taewon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Age dependent effects of food advergame brand integration and interactivity
저자
Rifon, N.J.; Quilliam, E.T.; Paek, H.-J.; Weatherspoon, L.J.; Kim, S.-K.; Smreker, K.C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
A longitudinal analysis of the changing roles of gender in advertising: a content analysis of Super Bowl commercials
저자
Hatzithomas, Leonidas; Boutsouki, Christina; Ziamou, Paschalina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
An assessment of direct-to-consumer (DTC) pharmaceutical advertising spending
저자
Cheong, Y.; Kim, K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
And now, goodbye: consumer response to sponsor exit
저자
Ruth, J.A.; Strizhakova, Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
An empirical investigation on the antecedents of consumers' cognitions of and attitudes towards digital signage advertising
저자
Lee, Heejun; Cho, Chang-Hoan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
An investigation of the influence of cinema environment on advertising effectiveness
저자
Yuan, Sheng
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴