충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
11/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
201.
서명
Is a website known by the banner ads it hosts? Assessing forward and reciprocal spillover effects of banner ads and host websites 미리보기
저자
Thota, S.C.; Song, J.H.; Biswas, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
Is that website for me? Website-self-congruency effects triggered by visual designs 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
John Hegarty - Hegarty on Advertising: Turning Intelligence into Magic 미리보기
저자
Gilmore, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
Jonah Lehrer - How We Decide 미리보기
저자
Quesenberry, K.A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
Language and advertising effectiveness: code-switching in the Korean marketplace 미리보기
저자
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
Let's Get Real (Time)! The potential of real-time marketing to catalyze the sharing of brand messages 미리보기
저자
Willemsen, Lotte M.; Mazerant, Komala; Kamphuis, Anne-Lise; van der Veen, Gerrita
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
Liquor advertising and consumption in the United States: 1971-2008 미리보기
저자
Wilcox, G.B.; Kim, K.K.; Schulz, H.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
Look at that body! How anthropomorphic package shapes systematically appeal to consumers 미리보기
저자
De Bondt, Caroline; Van Kerckhove, Anneleen; Geuens, Maggie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
Lose like a man: body image and celebrity endorsement effects of weight loss product purchase intentions 미리보기
저자
Pickett, Andrew C.; Brison, Natasha T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
Managing a sponsored brand: the importance of sponsorship portfolio congruence 미리보기
저자
Groza, M.D.; Cobbs, J.; Schaefers, T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
Marketing through Instagram influencers: the impact of number of followers and product divergence on brand attitude 미리보기
저자
De Veirman, Marijke; Cauberghe, Veroline; Hudders, Liselot
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
Matthew P. McAllister and Emily West (eds) - The Routledge Companion to Advertising and Promotional Culture 미리보기
저자
O Donohoe, S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
Measures of aesthetic dimensions and reactions in advertising 미리보기
저자
Zarzosa, Jennifer; Huhmann, Bruce A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
Measuring the organisational impact on creativity: the creative code intensity scale 미리보기
저자
Stuhlfaut, M.W.; Windels, K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
Media generations and their advertising attitudes and avoidance: a six-country comparison 미리보기
저자
van der Goot, Margot J.; Rozendaal, Esther; Opree, Suzanna J.; Ketelaar, Paul E.; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
Message framing in green advertising: the effect of construal level and consumer environmental concern 미리보기
저자
Chang, Hua; Zhang, Lingling; Xie, Guang-Xin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
Michael Payne - Olympic turnaround: how the Olympic Games stepped back from the brink of extinction to become the world's best known brand - and a multibillion dollar global franchise 미리보기
저자
MacRury, I.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
Missing ingredients in cause-related advertising: the right formula of execution style and cause framing 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
Modelling the dimensionality effects on brand placement effectiveness in stereoscopic 3-D versus 2-D sports games 미리보기
저자
Yim, Mark Yi-Cheon; Abdourazakou, Yann; Sauer, Paul L.; Park, Sun-Young
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
‘Mum, can I play on the internet?’ 미리보기
저자
Spiteri Cornish, Lara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 

하단메뉴