주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
11/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
201.
서명
Is a website known by the banner ads it hosts? Assessing forward and reciprocal spillover effects of banner ads and host websites
저자
Thota, S.C.; Song, J.H.; Biswas, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
Is that website for me? Website-self-congruency effects triggered by visual designs
저자
Chang, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
John Hegarty - Hegarty on Advertising: Turning Intelligence into Magic
저자
Gilmore, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
Jonah Lehrer - How We Decide
저자
Quesenberry, K.A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
Language and advertising effectiveness: code-switching in the Korean marketplace
저자
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
Let's Get Real (Time)! The potential of real-time marketing to catalyze the sharing of brand messages
저자
Willemsen, Lotte M.; Mazerant, Komala; Kamphuis, Anne-Lise; van der Veen, Gerrita
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
Liquor advertising and consumption in the United States: 1971-2008
저자
Wilcox, G.B.; Kim, K.K.; Schulz, H.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
Look at that body! How anthropomorphic package shapes systematically appeal to consumers
저자
De Bondt, Caroline; Van Kerckhove, Anneleen; Geuens, Maggie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
Lose like a man: body image and celebrity endorsement effects of weight loss product purchase intentions
저자
Pickett, Andrew C.; Brison, Natasha T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
Managing a sponsored brand: the importance of sponsorship portfolio congruence
저자
Groza, M.D.; Cobbs, J.; Schaefers, T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
Marketing through Instagram influencers: the impact of number of followers and product divergence on brand attitude
저자
De Veirman, Marijke; Cauberghe, Veroline; Hudders, Liselot
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
Matthew P. McAllister and Emily West (eds) - The Routledge Companion to Advertising and Promotional Culture
저자
O Donohoe, S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
Measures of aesthetic dimensions and reactions in advertising
저자
Zarzosa, Jennifer; Huhmann, Bruce A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
Measuring the organisational impact on creativity: the creative code intensity scale
저자
Stuhlfaut, M.W.; Windels, K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
Media generations and their advertising attitudes and avoidance: a six-country comparison
저자
van der Goot, Margot J.; Rozendaal, Esther; Opree, Suzanna J.; Ketelaar, Paul E.; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
Message framing in green advertising: the effect of construal level and consumer environmental concern
저자
Chang, Hua; Zhang, Lingling; Xie, Guang-Xin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
Michael Payne - Olympic turnaround: how the Olympic Games stepped back from the brink of extinction to become the world's best known brand - and a multibillion dollar global franchise
저자
MacRury, I.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
Missing ingredients in cause-related advertising: the right formula of execution style and cause framing
저자
Chang, C.-T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
Modelling the dimensionality effects on brand placement effectiveness in stereoscopic 3-D versus 2-D sports games
저자
Yim, Mark Yi-Cheon; Abdourazakou, Yann; Sauer, Paul L.; Park, Sun-Young
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
‘Mum, can I play on the internet?’
저자
Spiteri Cornish, Lara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
임시보관함보기
하단메뉴