주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
372
건 중
372
건 출력
12/19
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(371)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(20)
Taylor, C.R.
(10)
Eisend, Martin
(5)
unknown
(5)
Chang, C.
(3)
An, S.; Kang, H.
(2)
Avramova, Yana R.; De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie
(2)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Choi, Yung Kyun; Yoon, Sukki; Kim, Kacy; Kim, Yeonshin
(2)
Kang, Moon Young; Choi, Yonglim; Choi, Jeonghye
(2)
Kim, Hye Young; Song, Ji Hee; Lee, Jong-Ho
(2)
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
(2)
Lee, Jong-Ho; Song, Ji Hee
(2)
O Donohoe, S.
(2)
O’Donohoe, Stephanie
(2)
Park, Kikyoung; Ryu, Gangseog
(2)
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
(2)
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
(2)
Weinberger, Marc G.; Gulas, Charles S.
(2)
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
(1)
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
(1)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Arrazola, M.; de Hevia, J.; Reinares, P.; Lara, R.R.
(1)
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(372)
발행년도
2014
(70)
2019
(64)
2017
(55)
2018
(54)
2013
(52)
2012
(46)
2020
(13)
2015
(9)
2016
(8)
1982
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
221.
서명
`Mum, can I play on the internet?' Parents' understanding, perception and responses to online advertising designed for children
저자
Cornish, L.S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
222.
서명
Muslim millennials' attitudes towards fashion advertising
저자
Salam, Muhammad Talha; Muhamad, Nazlida; Leong, Vai Shiem
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
223.
서명
Naming strategies as a tool for communication: application to movie titles
저자
Chung, Jaihak; Eoh, Jiyeon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
224.
서명
Native Advertising: The Black Sheep of the Marketing Family
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
225.
서명
Nature imagery in advertising: attention restoration and memory effects
저자
Hartmann, P.; Apaolaza, V.; Alija, P.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
226.
서명
Newsfeed native advertising on Facebook: young millennials' knowledge, pet peeves, reactance and ad avoidance
저자
Youn, Seounmi; Kim, Seunghyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
227.
서명
Observations
저자
Rossiter, John R.; Percy, Larry
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
228.
서명
Observations: Unpaid product placement: the elephant in the room in UK TV's new paid-for product placement market
저자
Hackley, C.; Tiwsakul, R.A.H.n.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
229.
서명
Old meets new: how researchers can use existing knowledge to explain advertising in new media
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
230.
서명
On advertising in the BRICs and other emerging markets
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
231.
서명
On electronic word-of-mouth diffusion in social networks: curiosity and influence
저자
Fang, Yu-Hui; Tang, Kwei; Li, Chia-Ying; Wu, Chia-Chi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
232.
서명
Online advertising and congruency effects: it depends on how you look at it
저자
Janssens, W.; De Pelsmacker, P.; Geuens, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
233.
서명
On the effectiveness of ego- and other-focused ad-evoked emotions: the moderating impact of product type and personality
저자
Faseur, T.; Geuens, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
234.
서명
Overlay ads in humorous online videos: it's a matter of timing
저자
Vermeulen, Ivar; Droog, Ellen; Burgers, Christian
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
235.
서명
Over the Top, Connected, Programmatic and Addressable Television! What Does It All Mean? Definitions and a Call for Research
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
236.
서명
Paradoxical side effects of green advertising: how purchasing green products may instigate licensing effects for consumers with a weak environmental identity
저자
Meijers, Marijn H. C.; Noordewier, Marret K.; Verlegh, Peeter W. J.; Willems, Winne; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
237.
서명
Parental mediation of food marketing communications aimed at children
저자
Newman, N.; Oates, C.J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
238.
서명
Perceived ‘Hispanicness’versus ‘Americanness’
저자
Li, Cong; Sunny Tsai, Wan-Hsiu; Soruco, Gonzalo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
239.
서명
Perceived `Hispanicness' versus `Americanness': a study of brand ethnicity with Hispanic consumers
저자
Li, C.; Tsai, W.-H.S.; Soruco, G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
240.
서명
Personalized charity advertising. Can personalized prosocial messages promote empathy, attitude change, and helping intentions toward stigmatized social groups?
저자
Bartsch, Anne; Kloß, Andrea
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11
12
13
14
15
16
17
18
19
임시보관함보기
하단메뉴