충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
12/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
221.
서명
`Mum, can I play on the internet?' Parents' understanding, perception and responses to online advertising designed for children 미리보기
저자
Cornish, L.S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
222.
서명
Muslim millennials' attitudes towards fashion advertising 미리보기
저자
Salam, Muhammad Talha; Muhamad, Nazlida; Leong, Vai Shiem
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
223.
서명
Naming strategies as a tool for communication: application to movie titles 미리보기
저자
Chung, Jaihak; Eoh, Jiyeon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
224.
서명
Native Advertising: The Black Sheep of the Marketing Family 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
225.
서명
Nature imagery in advertising: attention restoration and memory effects 미리보기
저자
Hartmann, P.; Apaolaza, V.; Alija, P.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
226.
서명
Newsfeed native advertising on Facebook: young millennials' knowledge, pet peeves, reactance and ad avoidance 미리보기
저자
Youn, Seounmi; Kim, Seunghyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
227.
서명
Observations 미리보기
저자
Rossiter, John R.; Percy, Larry
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
228.
서명
Observations: Unpaid product placement: the elephant in the room in UK TV's new paid-for product placement market 미리보기
저자
Hackley, C.; Tiwsakul, R.A.H.n.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
229.
서명
Old meets new: how researchers can use existing knowledge to explain advertising in new media 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
230.
서명
On advertising in the BRICs and other emerging markets 미리보기
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
231.
서명
On electronic word-of-mouth diffusion in social networks: curiosity and influence 미리보기
저자
Fang, Yu-Hui; Tang, Kwei; Li, Chia-Ying; Wu, Chia-Chi
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
232.
서명
Online advertising and congruency effects: it depends on how you look at it 미리보기
저자
Janssens, W.; De Pelsmacker, P.; Geuens, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
233.
서명
On the effectiveness of ego- and other-focused ad-evoked emotions: the moderating impact of product type and personality 미리보기
저자
Faseur, T.; Geuens, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
234.
서명
Overlay ads in humorous online videos: it's a matter of timing 미리보기
저자
Vermeulen, Ivar; Droog, Ellen; Burgers, Christian
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
235.
서명
Over the Top, Connected, Programmatic and Addressable Television! What Does It All Mean? Definitions and a Call for Research 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
236.
서명
Paradoxical side effects of green advertising: how purchasing green products may instigate licensing effects for consumers with a weak environmental identity 미리보기
저자
Meijers, Marijn H. C.; Noordewier, Marret K.; Verlegh, Peeter W. J.; Willems, Winne; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
237.
서명
Parental mediation of food marketing communications aimed at children 미리보기
저자
Newman, N.; Oates, C.J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
238.
서명
Perceived ‘Hispanicness’versus ‘Americanness’ 미리보기
저자
Li, Cong; Sunny Tsai, Wan-Hsiu; Soruco, Gonzalo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
239.
서명
Perceived `Hispanicness' versus `Americanness': a study of brand ethnicity with Hispanic consumers 미리보기
저자
Li, C.; Tsai, W.-H.S.; Soruco, G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
240.
서명
Personalized charity advertising. Can personalized prosocial messages promote empathy, attitude change, and helping intentions toward stigmatized social groups? 미리보기
저자
Bartsch, Anne; Kloß, Andrea
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 

하단메뉴