충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
13/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
241.
서명
Perspectives: client–agency opportunism: how does it happen and what can we do about it? 미리보기
저자
Chohan, Raeesah; Watson, Richard; Pitt, Leyland
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
242.
서명
Persuasion in advertising: when does it work, and when does it not? 미리보기
저자
Verlegh, Peeter W.J.; Fransen, Marieke L.; Kirmani, Amna
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
243.
서명
Persuasion knowledge and third-person perceptions in advertising: the moderating effect of regulatory competence 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
244.
서명
Placing snacks in children's movies: cognitive, evaluative, and conative effects of product placements with character product interaction 미리보기
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Zeller, Patrick
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
245.
서명
Positive uncertainty: the benefit of the doubt in advertising 미리보기
저자
Ketelaar, Paul Edwin; van't Riet, Jonathan; Thorbjornsen, Helge; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
246.
서명
PP for ‘product placement’or ‘puzzled public’? 미리보기
저자
Tessitore, Tina; Geuens, Maggie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
247.
서명
PP for `product placement' or `puzzled public'? The effectiveness of symbols as warnings of product placement and the moderating role of brand recall 미리보기
저자
Tessitore, T.; Geuens, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
248.
서명
Preannouncement messages: impetus for electronic word-of-mouth 미리보기
저자
Zhang, Hao; Choi, Yung Kyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
249.
서명
Presence and effects of health and nutrition-related (HNR) claims with benefit-seeking and risk-avoidance appeals in female-orientated magazine food advertisements 미리보기
저자
Choi, Hojoon; Yoo, Kyunga; Hyun Baek, Tae; Reid, Leonard N.; Macias, Wendy
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
250.
서명
Presence and effects of health- and nutrition-related (HNR) claims with benefit-seeking and risk-avoidance appeals in female-oriented magazine food advertisements 미리보기
저자
Choi, H.; Yoo, K.; Baek, T.H.; Reid, L.N.; Macias, W.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
251.
서명
Processes and effects of targeted online advertising among children 미리보기
저자
van Reijmersdal, Eva A.; Rozendaal, Esther; Smink, Nadia; van Noort, Guda; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
252.
서명
Productivity and impact in advertising research since the millennium: a profiling and investigation of drivers of impact 미리보기
저자
Chan, Terri H.; Tse, Caleb H.; Hung, Kineta
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
253.
서명
Product placement and the promotion of healthy food to pre-adolescents 미리보기
저자
Charry, Karine M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
254.
서명
Product placement and the promotion of healthy food to pre-adolescents: when popular TV series make carrots look cool 미리보기
저자
Charry, K.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
255.
서명
Product placement as leveraged marketing communications: the role of wishful identification, brand trust, and brand buying behaviours 미리보기
저자
Shoenberger, Heather; Kim, Eunjin (Anna)
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
256.
서명
Product placement practices in prime-time television programmes in Hong Kong 미리보기
저자
Fong Yee Chan, Fanny; Lowe, Ben
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
257.
서명
Programme-ad congruence: Integrating advertising and entertainment 미리보기
저자
Myers, S.D.; Royne, M.B.; Deitz, G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
258.
서명
Programme–ad congruence 미리보기
저자
Myers, Susan D.; Royne, Marla B.; Deitz, George
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
259.
서명
Propaganda strategies of Korean war-era leaflets 미리보기
저자
Kim, Sora; Haley, Eric
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
260.
서명
Psychological ownership: a social marketing advertising message appeal? Not for women 미리보기
저자
Folse, J.A.G.; Moulard, J.G.; Raggio, R.D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 

하단메뉴