충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
372건 중 372건 출력
14/19 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
261.
서명
Putting brands into play: how game difficulty and player experiences influence the effectiveness of in-game advertising 미리보기
저자
Herrewijn, L.; Poels, K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
262.
서명
Rational and irrational influences on lucky draw participation 미리보기
저자
Prendergast, G.; Thompson, E.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
263.
서명
React to the future: political visualization, emotional reactions and political behavior 미리보기
저자
McLaughlin, Bryan; Velez, John A.; Gotlieb, Melissa R.; Thompson, Bailey A.; Krause-McCord, Amber
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
264.
서명
Reassessing the current state of advertising to children 미리보기
저자
Carlson, L.; Clarke, B.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
265.
서명
Red Alert: On The Need for More Research on Corporate Social Responsibility Appeals in Advertising 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
266.
서명
Regulatory focus and attribute framing: evidence of compatibility effects in advertising 미리보기
저자
Lin, H.-F.; Shen, F.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
267.
서명
Research Note: Sample size in content analysis of advertising: the case of Chilean consumer magazines 미리보기
저자
Uribe, R.; Manzur, E.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
268.
서명
Right metaphor, right place: choosing a visual metaphor based on product type and consumer differences 미리보기
저자
Chang, Chun-Tuan; Wu, Yuan-Ciao; Lee, Yu-Kang; Chu, Xing-Yu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
269.
서명
Rival-benefiting effect of advertising: experimental extension and empirical investigation 미리보기
저자
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
270.
서명
Rival-benefiting effect of advertising: experimental extension and empirical investigation 미리보기
저자
Song, Tae Ho; Kim, Sang Yong; Kim, Ho; Lee, Jin Won
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
271.
서명
Role of variability in cultural dimensions across generations in the context of CSR advertising in an East Asian market 미리보기
저자
Lee, Yoon-Joo; Haley, Eric
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
272.
서명
Scepticism towards DTC advertising: a comparative study of Korean and Caucasian Americans 미리보기
저자
Huh, J.; DeLorme, D.E.; Reid, L.N.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
273.
서명
Schema strength, processing opportunity, and the rewarding nature of incongruity resolution in advertising 미리보기
저자
Halkias, Georgios; Kokkinaki, Flora
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
274.
서명
Self-disclosure in online media: an active audience perspective 미리보기
저자
Kwak, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
275.
서명
Should I say it in English? Exploring language effects on print advertising among Latin American bilinguals 미리보기
저자
Alvarez, Cecilia M. O.; Uribe, Rodrigo; León De-La-Torre, Ricardo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
276.
서명
Should tax deductibility for advertising be eliminated? 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
277.
서명
Should tax deductibility for advertising be eliminated? The research evidence says no 미리보기
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
278.
서명
Social embeddedness of persuasion: effects of cognitive social structures on information credibility assessment and sharing in social media 미리보기
저자
Sohn, Dongyoung; Choi, Soyoung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
279.
서명
Social Marketing: From Tunes to Symphonies 미리보기
저자
O’Donohoe, Stephanie; Brennan, Mary
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
280.
서명
Social media advertising value 미리보기
저자
Van-Tien Dao, William; Nhat Hanh Le, Angelina; Ming-Sung Cheng, Julian; Chao Chen, Der
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 

하단메뉴